Prima campanie pro-vaccinare inițiată de mediul economic privat din România: cinci spoturi tv, zeci de testimoniale ale angajaţilor din sălile de jocuri şi pariuri, afişe stradale şi o campanie digitală

vaccin vaccinare Covid coronavirus sursa Pexels sursa foto: Pexels.com

Cele mai importante branduri care operează agenții de pariuri și săli de slot machines anunță demararea unei campanii pro-vaccinare, care va conține cinci spoturi tv, zeci de testimoniale ale angajaților din sălile de jocuri și pariuri, afișe stradale și o campanie digitală. Motivele pentru care toți românii ar trebui să se vaccineze vor fi diseminate timp de o lună.

Demersul industriei de jocuri de noroc din România vine să sprijine autoritățile implicate în lupta de combatere a pandemiei de Sars-Cov-2 în efortul de atingere a pragului de imunizare colectivă și, implicit, să pună umărul la mult dorita reîntoarcere la normalitate.

#NoiNeVaccinăm, #JucămResponsabil și #ÎmpreunăOprimPandemia, alături de o serie de argumente pro-vaccinare, sunt elementele centrale ale campaniei, care este vizibilă deja în mediul online, pe paginile de social media ale celor mai importante companii din industrie, în locațiile în care se desfășoară activități de jocuri de noroc, precum și într-o serie de spoturi publicitare.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Actorii principali ai campaniei sunt chiar angajații industriei, femei și bărbați, din toate eșaloanele companiilor. Aceștia vorbesc despre dificultățile pe care le-au întâmpinat, motivele care i-au convins să se vaccineze și așteptările pe care le au în privința întoarcerii la normalitate. În contextul în care un studiu IRES, comandat de industria jocurilor de noroc în luna martie, arată că românii reticienți sau nehotărâți în privința vaccinării au cea mai mare încredere în argumentele familiei, colegilor de la locul de muncă și în sfaturile angajatorului, angajații industriei sunt cei care transmit mesajele-cheie ale campaniei de încurajare a vaccinării și care, prin exemplul personal, își îndeamnă rudele, prietenii, colegii și clienții să se vaccineze și să devină, astfel, parte din efortul colectiv de combatere a pandemiei.

„Industria jocurilor de noroc din România are 45.000 de angajați. Acești 45.000 de angajați sunt, ca într-un puzzle, piese esențiale pentru reîntoarcerea la normalitate și își pot convinge, la rândul lor, familia, colegii, prietenii, cunoscuții. Astfel, avem 45.000 de persoane  care pot să transmită mesaje oneste, să își povestească experiența, sunt oameni ca noi toți, cu idealuri comune. În plus, angajații ne cunosc clienții, clienții au încredere în angajații din sălile de jocuri și pariuri. Vrem să ne convingem inclusiv partenerii de afaceri, iar aceștia vor fi, la rândul lor, diseminatori ai argumentelor pro-vaccinare”, a declarat Dan Iliovici, vicepreședinte Rombet, una dintre cele trei organizații care derulează prima campanie pro-vaccinare a mediului privat din România.

La rândul său, Liviu Popovici, preşedinte Romanian Bookmakers, a subliniat faptul că noua campanie va ajuta la redeschiderea economiei naţionale.

„În aceste mesaje video nu vorbim despre branduri, nu facem reclamă unor companii, vorbim strict despre responsabilitate și despre cum putem să depășim împreună această pandemie. Toți vrem să ne întoarcem la normalitate și suntem conștienți că singura soluție fezabilă pentru a ne relua activitatea și a asigura continuitate este vaccinarea. În completarea campaniilor derulate de autorități, noi am ales să prezentăm povestea unor oameni ca noi. Oamenii din gambling au aceleași povești ca și cei din HORECA, turism, entertaiment. Toți au descoperit ce înseamnă șomajul tehnic, incertitudinea zilei de mâine. Acum, tot împreună, putem să ajutăm inclusiv la redeschiderea economiei”, a spus Liviu Popovici, președinte Romanian Bookmakers.

Mesajele pro-vaccinare vor fi transmise inclusiv pe paginile de Facebook, Linkedin și Instagram ale companiilor membre ale asociațiilor care finanțează această campanie.

„În total, aceste pagini de social media sunt urmărite de milioane de români. Toate aceste companii au renunțat la elementele de branding pentru a transmite un singur mesaj către toți clienții: jucăm responsabil, ne vaccinăm. În fiecare zi, prezentăm povestea reală a unui angajat și fricile pe care le-a depășit, motivele care l-au determinat să se vaccineze. Suntem mândri să derulăm cea mai mare campanie a industriei de până acum. E pentru prima oară când atâtea companii concurente aleg să lucreze împreună pentru un scop comun”, a declarat Sorin Georgescu, președintele Romslot.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: