Primăria Sector 3 anunţă, marţi, că a introdus un sistem de chat dotat cu inteligenţă artificială pe site-ul oficial al instituţiei. Acesta poate ajuta non-stop cetăţenii în rezolvarea nevoilor administrative, dar continuă să înveţe, scrie News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Primăria Sectorului 3 anunţă implementarea unei soluţii inovatoare în relaţia cu cetăţenii săi: introducerea unui sistem de chat dotat cu inteligenţă artificială (IA) pe site-ul oficial – www.primarie3.ro – fiind prima administraţie care adoptă astfel de tehnologie pentru îmbunătăţirea şi eficientizarea comunicării directe cu locuitorii sectorului”, anunţă, marţi, Primăria Sector 3.

Instituţia precizează că inteligenţa artificială vine în sprijinul cetăţenilor care caută informaţii şi asistenţă în rezolvarea nevoilor administrative, fiind disponibilă 24/7 pentru a oferi răspunsuri rapide.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

„Conştienţi de faptul că tehnologia este într-o continuă evoluţie, subliniem că sistemul nostru de IA este într-o fază de învăţare şi se va perfecţiona treptat, acumulând cunoştinţe din interacţiunile cu utilizatorii pentru a răspunde din ce în ce mai eficient întrebărilor adresate. Încurajăm cetăţenii să utilizeze chat-ul şi să contribuie la procesul de învăţare al IA, ajutându-ne astfel să creştem capacitatea acesteia de a asista fiecare persoană în parte”, a mai transmis instituţia.

Aceasta precizează că cetăţenii pot continua să contacteze online instituţia.

„Implementarea acestui sistem de inteligenţă artificială întăreşte angajamentul Primăriei Sectorului 3 pentru inovaţie şi eficienţă, deschizând un nou capitol în evoluţia serviciilor publice şi în modul în care administraţia răspunde nevoilor cetăţenilor”, au mai transmis oficialii primăriei.