Primăria Sector 3 anunţă, marţi, că a introdus un sistem de chat dotat cu inteligenţă artificială pe site-ul oficial al instituţiei. Acesta poate ajuta non-stop cetăţenii în rezolvarea nevoilor administrative, dar continuă să înveţe, scrie News.ro.
„Primăria Sectorului 3 anunţă implementarea unei soluţii inovatoare în relaţia cu cetăţenii săi: introducerea unui sistem de chat dotat cu inteligenţă artificială (IA) pe site-ul oficial – www.primarie3.ro – fiind prima administraţie care adoptă astfel de tehnologie pentru îmbunătăţirea şi eficientizarea comunicării directe cu locuitorii sectorului”, anunţă, marţi, Primăria Sector 3.
Instituţia precizează că inteligenţa artificială vine în sprijinul cetăţenilor care caută informaţii şi asistenţă în rezolvarea nevoilor administrative, fiind disponibilă 24/7 pentru a oferi răspunsuri rapide.
„Conştienţi de faptul că tehnologia este într-o continuă evoluţie, subliniem că sistemul nostru de IA este într-o fază de învăţare şi se va perfecţiona treptat, acumulând cunoştinţe din interacţiunile cu utilizatorii pentru a răspunde din ce în ce mai eficient întrebărilor adresate. Încurajăm cetăţenii să utilizeze chat-ul şi să contribuie la procesul de învăţare al IA, ajutându-ne astfel să creştem capacitatea acesteia de a asista fiecare persoană în parte”, a mai transmis instituţia.
Aceasta precizează că cetăţenii pot continua să contacteze online instituţia.
„Implementarea acestui sistem de inteligenţă artificială întăreşte angajamentul Primăriei Sectorului 3 pentru inovaţie şi eficienţă, deschizând un nou capitol în evoluţia serviciilor publice şi în modul în care administraţia răspunde nevoilor cetăţenilor”, au mai transmis oficialii primăriei.