Asociația industriei auto germane VDA și sindicatul metalurgiștilor IG Metall au solicitat joi Uniunii Europene să renunțe la planurile de a interzice producția de vehicule cu emisii de carbon (CO2) începând din 2035, alăturându-se celor din sector care se împotrivesc acestei măsuri, potrivit Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

VDA și sindicatul au precizat într-o declarație comună că UE și guvernul german „trebuie să devină mai flexibile în ceea ce privește reglementarea emisiilor de CO2”.

Ei au adăugat că creșterea producției de vehicule electrice și a pieței a rămas în urma așteptărilor inițiale din cauza dificultăților din lanțul de aprovizionare cu baterii, a creșterii lente a infrastructurii de încărcare inteligentă și a altor factori.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

„În acest context, obiectivul pentru 2035 nu mai poate fi atins fără corecții pe termen scurt”, se arată în declarație.

Ei au afirmat că tranziția către electromobilitate este, în principiu, calea corectă pentru ca industria auto din Germania să rămână competitivă.