Constructorul auto chinez BYD  va lua în considerare construirea unei a doua uzine de asamblare în Europa în 2025, a declarat joi directorul său general european Michael Shu, citat de Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În cadrul conferinței FT’s Future of the Car, Shu a declarat că BYD va aduce în Europa un vehicul electric low-cost bazat pe modelul său chinezesc Seagull. Versiunea europeană a modelului Seagull, care se vinde în China cu mai puțin de 10.000 de dolari, ar trebui să coste mai puțin de 20.000 de euro (21.550 de dolari) în Europa, a spus Shu.

Vehiculele electrice sunt în medie cu aproximativ 30% mai scumpe decât modelele echivalente cu motoare cu combustie, ceea ce a subminat cererea pentru mașinile cu emisii zero, lăsând constructorii auto tradiționali din Europa să se străduiască să dezvolte modele mai accesibile.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Shu a declarat că BYD dorește să devină un producător de EV de top în Europa până în 2030.

„Suntem încrezători că am putea fi într-o poziție de lider până în 2030”, a spus el.

BYD a declarat în decembrie anul trecut că va construi o fabrică de EV în Ungaria, devenind primul mare producător auto chinez cu o bază de producție în Europa

Shu de la BYD a vorbit în timp ce președintele chinez Xi Jinping a vizitat Ungaria, în cea de-a treia și ultima oprire din primul său turneu european din ultimii cinci ani. Ungaria, sub conducerea premierului lui Viktor Orban, a devenit un partener comercial și de investiții important pentru China, spre deosebire de unele alte națiuni din Uniunea Europeană. Relațiile politice călduroase s-au transformat în investiții, deoarece producătorii chinezi de baterii și vehicule electrice au început să înființeze producție în Ungaria.