Producătorul de etichete și ambalaje Romprix Exim a fost cumpărat de germanii de la All4Labels, una dintre cele mai mari companii globale de soluții de ambalare

Romprix Sursa foto: Facebook / Romprix

Producătorul de etichete autoadezive și ambalaje flexibile Romprix Exim, fondat de Cristian Dobrotă și Pierpaolo Filippi, a fost cumpărată de către grupul german All4Labels Global Packaging Group, una dintre cele mai mari companii de soluții de ambalare la nivel mondial.

Ieri, Cristian Dobrotă și Pierpaolo Filippi, proprietarii companiei românești Romprix Exim, au semnat un acord prin care compania va deveni o filială 100% a Grupului All4Labels.

Tranzacția este supusă condițiilor obișnuite de închidere, inclusiv aprobării Consiliului Concurenței.

Adrian Tippenhauer, CEO All4Labels, a declarat: „Prin această tranzacție, vom deveni principalul producător de etichete autoadezive din România. Romprix, cu puternica sa concentrare pe piața locală românească, completează perfect activitatea noastră actuală din România. Cu ambele noastre sedii, All4Labels va putea acum să ofere o gamă mai largă de soluții de ambalare de primă clasă și competitive unei game și mai largi de clienți, atât la nivel local, cât și la nivel internațional”.

Ambele locații de producție se află în apropiere de București (Ploiești și Pantelimon), iar echipele vor însuma împreună peste 320 de angajați.

„Acest parteneriat ne va permite să ne consolidăm amprenta în creștere în Europa de Est”, a mai spus Tippenhauer.

Directorul general, fondatorul și acționarul majoritar al Romprix, Cristian Dobrotă, va continua să conducă afacerea.

Cristian Dobrotă, CEO al Romprix, a declarat: „Romprix a fost în căutarea unui partener internațional care să ne sprijine dezvoltarea nu doar în România, ci și la nivel internațional, permițându-ne astfel să creștem împreună cu clienții noștri atât la nivel local, cât și dincolo de piața regională – cu All4Labels avem perechea și partenerul perfect pentru a face acest lucru. Ceea ce apreciem foarte mult la All4Labels este mentalitatea, cultura și strategia lor de a lucra ca o singură echipă globală, pentru a contesta status quo-ul din industria ambalajelor. Apreciem în mod clar accentul pus de grup pe soluții de ambalare digitale, inovatoare și durabile.”

O echipă integrată de specialiști în tranzacții ai PwC România și D&B David și Baias, societatea de avocatură corespondentă PwC în România, a asistat proprietarii în vânzare.

„Romprix Exim este un business construit cu pasiune care trece acum într-o nouă etapă de dezvoltare, prin asocierea cu unul dintre cei mai mari producători de soluții de ambalare de la nivel mondial”, a declarat George Ureche, coordonatorul departamentului de fuziuni și achiziții din cadrul PwC România.

All4Labels Global Packaging Group este unul dintre cei mai importanți producători mondiali de soluții de ambalare, precum și un pionier în domeniul imprimării digitale. Compania are 43 de unități la nivel mondial, peste 4.000 de angajați și peste 10.000 de clienți. Triton este acționarul majoritar al grupului All4Labels din 2019.

Prezentă pe piață de 28 de ani, Romprix este un producător de etichete și ambalaje flexibile din România.

Sursa foto: Facebook / Romprix

Comentarii

  1. Inca o firma care n cativa ani nu va mai fi cum a fost. Bravo…vindeti va ca iuda cat mai multi. Ce nu faceti ptr bani, bani, bani ???

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *