Producătorul român de pavaje Star Stone investește 2,5 milioane de euro într-o nouă linie de producție

Star Stone

Producătorul român de pavaje Star Stone anunță că va investi 2,5 milioane de euro într-o linie de producție, pe segmentul de piatră decorativă, a treia din acest an și estimează pentru 2023 o creștere cu aproximativ 40% a vânzărilor de piatră decorativă cu aspect natural.

În 2022, compania estimează o creștere de peste 35% a vânzărilor, la peste 7,2 milioane de euro.

„Vânzările de piatră decorativă cu aspect natural au crescut anul acesta cu peste 20% și anticipăm o accelerare în perioada următoare. Acest context este unul dintre motivele pentru care am ales sa facem investiția acum”, spune Cristian Pop, Director General Star Stone, menționând că noua investiție va permite și dezvoltarea de produse de piatră decorativă pentru interior, estimarea fiind ca întreaga categorie de produse de piatră decorativă, atât pentru interior, cât și pentru exterior, să genereze circa 13% din cifra de afaceri în 2023.

Noua linie de producție va genera aproximativ 30 de noi locuri de muncă. Compania va depăși, astfel, 200 de angajați în prima parte a anului viitor. Noua linie de producție va beneficia de o tehnologie cu procese automate de producție.

În faza actuală a investiției, capacitatea de producție pentru noua gamă de produse este de 600 de metri pătrați pe zi, cu posibilitatea dublării acesteia, anul viitor, pe măsură ce produsele intră pe lanțul de distribuție și devin cunoscute.

Noua linie de producție este a treia mare investiție derulată de Star Stone anul acesta. În primăvară, compania finaliza o investiție de 1,3 milioane de euro într-o nouă linie de producție care a dublat capacitatea de producție a dalelor de pavaj, la peste 1.200 de metri pătrați pe zi. Iar în vară compania anunța extinderea business-ului și o investiție de 350.000 de euro într-o nouă categorie de produse: confecții metalice pentru panouri de gard, porți de acces pietonal și auto, precum și altor proiecte din acest sector.

Star Stone a fost înființată în 2007 și a intrat în 2019 și pe piața din Ungaria.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *