Proiectul Auchan și Poșta Română s-a încheiat la un an de la semnare. Parteneriatul prevedea vânzarea de alimente în incinta oficiilor poştale / Auchan: „Decizia luată a fost ca urmare a analizelor interne ale Poştei Române”

Poșta Română Auchan

Proiectul-pilot încheiat în urmă cu un an între Auchan şi Poşta Română s-a încheiat, printr-o decizie comună a celor două părţi, a anunţat retailerul, într-un comunicat de presă transmis, miercuri, Agerpres.

„În mai 2022, Auchan România şi Poşta Română au încheiat un parteneriat pentru vânzarea de produse alimentare şi nealimentare în incinta oficiilor poştale din ţară. Proiectul a debutat cu o etapă-pilot în patru oficii poştale din Piteşti. La un an distanţă, cei doi parteneri au decis închiderea proiectului. Decizia luată a fost ca urmare a analizelor interne ale Poştei Române, care probabil au condus la concluzia că unele obiective interne ale companiei naţionale nu au fost atinse. Cu toate acestea, atât pentru Auchan Retail România, cât şi pentru partenerul nostru, a fost o oportunitate bună de a testa acest model comercial. Din perspectiva companiei noastre, am validat încă o dată agilitatea cu care am reuşit într-un timp foarte scurt să ne imaginăm şi să punem în practică un nou model de comerţ în parteneriat, desfăşurat în spaţii neconvenţionale, cu produse preponderent româneşti, reuşind să aprovizionăm la timp produse utile pentru clienţii de proximitate. Pe de altă parte, a trebuit desigur să ţinem cont şi de specificul activităţii şi de complexitatea operaţiunilor partenerului nostru”, precizează reprezentanţii Auchan România.

Potrivit sursei citate, retailerul va continua să dezvolte parteneriate comerciale, atât pentru formate de comerţ fizic, dar şi cu platforme online, prin care să ajungă cu uşurinţă la un număr cât mai mare de români.

Anul trecut, în luna mai, Auchan Retail România şi Poşta Română anunţau semnarea unui parteneriat pentru vânzarea de produse alimentare şi nealimentare în incinta oficiilor poştale din ţară. Gama selecţionată şi pusă la dispoziţie „by Auchan” era formată din aproximativ 150 de produse (băcănie, dulciuri, băuturi, snacks-uri, dar şi o selecţie de articole nealimentare) şi a fost expusă pe o suprafaţă de vânzare de 10-12 mp în incinta oficiilor poştale.

Auchan România are în portofoliu 223 de magazine, ce cuprinde 33 de hipermarketuri, 5 supermarketuri şi 185 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, dintre care 176 în staţiile Petrom, cât şi magazinul online auchan.ro.

Compania Naţională „Poşta Română” (CNPR) este liderul de piaţă în sectorul serviciilor poştale şi deserveşte aproximativ 19 milioane de români, printr-o reţea extinsă de 5.500 de oficii poştale. În prezent, compania se află în proprietatea statului român, reprezentat de Ministerul Cercetării, Inovării şi Digitalizării (93,52% din pachetul de acţiuni) şi Fondul Proprietatea (6,48%).

Gigantul american de comerț online eBay a intrat în România, după ce marți a anunțat un parteneriat cu Poșta Română, prin care afacerile mici (IMM-urile) care se înscriu platforma e-export nation pot să își exporte produsele în peste 190 de țări, iar cei care comandă vor primi o serie de beneficii, arată un comunicat. Platforma va deveni operaţională de la 1 iunie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *