Franța se opune propunerilor actuale legate de viitoarea normă europeană antipoluare Euro 7 pentru automobile, considerată prea drastică pentru a incita constructorii să îmbunătățească în continuare motoarele termice, afirmă ministrul francez al Economiei și Finanțelor, Bruno Le Maire, potrivit publicației boursorama.com, care citează Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

“Negocierile sunt în curs asupra viitoarei norme Euro 7. Să fie limpede: la acest stadiu, această normă nu ne convine. Unele propuneri care circulă sunt excesive. Constructorii noștri nu le vor putea respecta”, a afirmat Le Maire, într-o discuție cu directorul general al Stellantis, Carlos Tavares, găzduită de Le Figaro.

Tavares a afirmat chiar că “norma Euro 7 depășește legile simple ale fizicii!”

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

“Ea face pur și simplu imposibilă continuarea fabricării de mașini termice”, a subliniat Carlos Tavares.

“Momentul în care numeroase reguli europene au fost elaborate fără consultarea industriei – care a plătit astfel prețul problemelor pe care le-a creat un singur concurent – sper că este de domeniul trecutului”, a adăugat el, referindu-se la Volkswagen și la scandalul dieselgate din 2015.

Următoarea normă care limitează emisiile de dioxid de azot și monoxid de carbon, Euro 7, urmează să intre în vigoare în 2025. Aceasta înăsprește și mai mult costul reducerii poluării și este susceptibilă să accelereze scăderea ponderii motoarelor termice, în beneficiul mașinilor electrice.

Asociația germană a constructorilor (VDA) a afirmat și ea că noua normă merge prea departe.