Federaţia Patronatelor din Industria Ospitalităţii din România şi Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) lucrează, în cadrul unui grup de lucru comun, pentru lansarea de Ghiduri de Bune practici pentru structurile de alimentaţie publică din România, potrivit unui comunicat de presă.
„Industria HoReCa din România are nevoie de claritate şi coerenţă în activitatea de operare, claritate ce trebuie să se regăsească mai apoi şi în transparenţa cu care trebuie să se deruleze acţiunile de control în restaurantele şi structurile noastre de alimentaţie publică. Ne bucurăm că am fost creditaţi cu încrederea de a pune baze solide pentru a reglementa activitatea noastră”, a afirmat Valentin Şoneriu, preşedinte FPIOR.
Conform sursei citate, ghidurile de bune practici la care se lucrează în prezent vor ajuta antreprenorul român din HoReCa să îşi optimizeze activitatea şi să ofere, astfel, servicii de un standard mai bun în structurile de alimentaţie publică din România, la un nivel care se aliniază tot mai clar standardelor europene.
„În numele Federaţiei noastre, invit colegii din Industria Ospitalităţii să se ralieze acestui demers – iniţiat de preşedintele ANPC, Horia Constantinescu, astfel încât, împreună, să creştem nivelul de încredere al consumatorului român în serviciile şi produsele Industriei naţionale de Ospitalitate, dar să sprijinim, deopotrivă, eforturile şi investiţiile antreprenorilor români în Horeca din România şi creşterea contribuţiei industriei noastre la PIB-ul României”, a subliniat Valentin Şoneriu.