Raport: Sectoarele de Fashion și Electro IT, printre cele mai competitive sectoare din retailul românesc din punct de vedere al preţurilor

haine, imbracaminte, shopping, magazin Sursa foto: Pixabay

Sectoarele de Fashion şi Electro-IT sunt printre cele mai competitive în retailul românesc din punct de vedere al preţurilor, reiese dintr-un raport întocmit de un start-up românesc specializat în monitorizarea tarifelor, potrivit raportului realizat de platforma pentru monitorizarea automată a preţurilor PriceFlux.

Conform datelor PriceFlux, domeniul Fashion conduce clasamentul cu o cotă de 44%, în timp ce Electro IT acoperă 19% din total.

Tot pe nişa produselor monitorizate, în topul industriilor competitive se mai află DIY – bricolaj (10%), iar restul de 27% este reprezentat de Farma, Automotive, Beauty, Books, FMCG, Optică etc.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Startup-ul românesc de analiză a preţurilor PriceFlux monitorizează între 4 şi 6 milioane de produse, zilnic, şi lucrează cu magazine online din opt ţări europene.

Cu o creştere de 100% a numărului de pieţe monitorizate în ultimul an, compania îşi propune să-şi consolideze prezenţa în ţările în care activează şi să exploreze noi oportunităţi pe pieţele europene în viitor.

Astfel, PriceFlux şi-a atins scopul de a se dezvolta regional şi a reuşit să atragă 31 de clienţi, distribuiţi în opt ţări distincte, printre care: România, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ungaria, Serbia, Bulgaria şi Grecia.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: