Sectoarele de Fashion şi Electro-IT sunt printre cele mai competitive în retailul românesc din punct de vedere al preţurilor, reiese dintr-un raport întocmit de un start-up românesc specializat în monitorizarea tarifelor, potrivit raportului realizat de platforma pentru monitorizarea automată a preţurilor PriceFlux.
Conform datelor PriceFlux, domeniul Fashion conduce clasamentul cu o cotă de 44%, în timp ce Electro IT acoperă 19% din total.
Tot pe nişa produselor monitorizate, în topul industriilor competitive se mai află DIY – bricolaj (10%), iar restul de 27% este reprezentat de Farma, Automotive, Beauty, Books, FMCG, Optică etc.
Startup-ul românesc de analiză a preţurilor PriceFlux monitorizează între 4 şi 6 milioane de produse, zilnic, şi lucrează cu magazine online din opt ţări europene.
Cu o creştere de 100% a numărului de pieţe monitorizate în ultimul an, compania îşi propune să-şi consolideze prezenţa în ţările în care activează şi să exploreze noi oportunităţi pe pieţele europene în viitor.
Astfel, PriceFlux şi-a atins scopul de a se dezvolta regional şi a reuşit să atragă 31 de clienţi, distribuiţi în opt ţări distincte, printre care: România, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ungaria, Serbia, Bulgaria şi Grecia.