Sectoarele de Fashion şi Electro-IT sunt printre cele mai competitive în retailul românesc din punct de vedere al preţurilor, reiese dintr-un raport întocmit de un start-up românesc specializat în monitorizarea tarifelor, potrivit raportului realizat de platforma pentru monitorizarea automată a preţurilor PriceFlux.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Conform datelor PriceFlux, domeniul Fashion conduce clasamentul cu o cotă de 44%, în timp ce Electro IT acoperă 19% din total.

Tot pe nişa produselor monitorizate, în topul industriilor competitive se mai află DIY – bricolaj (10%), iar restul de 27% este reprezentat de Farma, Automotive, Beauty, Books, FMCG, Optică etc.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Startup-ul românesc de analiză a preţurilor PriceFlux monitorizează între 4 şi 6 milioane de produse, zilnic, şi lucrează cu magazine online din opt ţări europene.

Cu o creştere de 100% a numărului de pieţe monitorizate în ultimul an, compania îşi propune să-şi consolideze prezenţa în ţările în care activează şi să exploreze noi oportunităţi pe pieţele europene în viitor.

Astfel, PriceFlux şi-a atins scopul de a se dezvolta regional şi a reuşit să atragă 31 de clienţi, distribuiţi în opt ţări distincte, printre care: România, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ungaria, Serbia, Bulgaria şi Grecia.