Regio Călători se retrage de pe ruta feroviară către Aeroportul Otopeni, la numai jumătate de an de la lansare

tren, cfr, aeroportul otopeni Sursa foto: G4

Regio Călători, cel mai mare operator feroviar privat, se retrage de la 1 iulie de pe ruta Gara de Nord – Aeroportul Otopeni. Astfel, ruta va mai fi operată doar de CFR Călători și de Transferoviar Călători. Economedia a scris recent că un tren de Otopeni transportă în medie 14 călători pe zi, deși are capacitate de 70 sau 110 de călători.

„Stimați călători, În data 30.06.2021 trenurile R-E 16057, R-E 16056, R-E 16059 și R-E 16058 în relația București Nord Gr A – Aeroport H. Coandă T1 și retur se anulează. Începând cu data 01.07.2021, trenurile Regio Călători în relațiile: București Nord Gr A – Aeroport H Conda T1 și retur; București Nord Gr A – Ploiești Sud și retur NU MAI CIRCULĂ”, arată un anunț al Regio Călători.

Anunțul Regio Călători vine în contextul în care ministrul Transporturilor anunța, la jumătatea lunii iunie, că peste 1.000 de pasageri pe zi circulaseră, în ultima săptămână, cu trenul între Gara de Nord şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă (Otopeni).

Astfel, potrivit calculelor Economedia, un singur tren transportă în medie 14 călători, în contextul în care pe această rută circulă zilnic 72 de trenuri, cu capacitate de 70 de locuri sau de 110 locuri.

Linia ferată dintre Gara de Nord și Aeroportul Internațional „Henri Coandă” București a fost inaugurată în data de 13 decembrie 2020. Legătura era asigurată de 72 de trenuri (36 de perechi), care aparţin SNTFC CFR Călători, Regio Călători şi Transferoviar Călători.

Sursa foto: G4

Comentarii

  1. Pas cu Pas!
    Se retrag!
    Asa cum am mai zis nu calea ferată e solutia de deplasare la Aeroport!
    Toate marile capitale au legaturi cu metroul a centrului cu aeroportul!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *