Renault a prezentat Megane E-TECH Electric la IAA Munchen

megane E Sursa foto: Renault

Renault a prezentat mașina compactă Mégane E-TECH Electric la IAA Munchen. Modelul va fi disponibilă în două variante de acționare și cu două opțiuni de baterie. Fiind prima mașină electrică de pe platforma Renault CMF EV, aceasta marchează începutul unei noi generații pentru francezi.

Cu E-Mégane, Renault vea sa devină relevant în domeniul mobilității electrice la prețuri accesibile și promite o autonomie de 470 de kilometri conform WLTP, capacitatea de a încărca bidirecțional și încorporarea noului model într-un ecosistem complet. Renault a anunțat lansarea vânzărilor în martie 2022, comenzile urmând să fie deschise în februarie. Sunt anunțate versiuni atât pentru clienții privați, cât și pentru cei de afaceri.

Mégane E-TECH Electric va ajunge pe străzi cu două variante de propulsie cu 96 kW sau 160 kW și 205 Nm sau 300 Nm. Ambele motoare sincrone trifazate sunt noi, dezvoltate de alianța Renault-Nissan-Mitsubishi.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Potrivit Renault, motoarele electrice cântăresc doar 145 de kilograme, inclusiv cutia de viteze („cu 10% mai puțin decât motorul actual utilizat în Zoe”). De asemenea, se indică faptul că motorul de vârf al lui E-Mégane sprintează de la 0 la 100 km / h în 7,4 secunde și oferă o viteză maximă de 160 km/h.

Sursa foto: Renault

Bateria instalată este de la LG Energy Solution. Se bazează pe chimia NMC și are un conținut de energie de 40 kWh pentru o autonomie de 300 de kilometri sau 60 kWh pentru până la 470 de kilometri.

Bateria de 40 kWh este formată din opt module cu 24 de celule fiecare, distribuite pe un singur strat. Bateria de 60 kWh cuprinde douăsprezece module cu 24 de celule fiecare, distribuite pe două straturi.

În ambele cazuri, dimensiunile bateriei rămân neschimbate și au o înălțime de doar unsprezece centimetri (la 1,96 metri lungime și 1,45 metri lățime). În plus, potrivit producătorului, are o densitate de energie de 600 Wh / l, cu 20% mai mare decât Zoe.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: