Renault estimează că marca sa Dacia își va dubla veniturile între 2022 și 2030

Departamentul Montaj, masini, Dacia, autovehicule Sursă foto: Dacia

Renault spune că marca sa Dacia ar urma să își dubleze veniturile între 2022 și 2030, chiar dacă costurile fixe vor crește ușor în această perioadă, arată datele companiei, care organizează în România zilele acestea o vizită pentru analiști și investitori dedicată Dacia.

Dacia se așteaptă ca veniturile sale să se dubleze între 2022 și 2030, determinate jumătate de volum și jumătate de mix și preț, în timp ce costurile fixe ar urma să crească ușor în aceeași perioadă.

Dacia generează deja o marjă operațională solidă de două cifre și va ajunge la 15% înainte de 2030.
În ceea ce privește rentabilitatea, Dacia se așteaptă la un randament al capitalului angajat superior celui al Grupului Renault.

Analize Economedia

economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere

“Într-un mediu în schimbare, marcat de presiuni inflaționiste și de o reglementare tot mai mare, vehiculele au au devenit mai scumpe. Dacia oferă un răspuns clar clienților care aspiră la mașini accesibile cu un conținut adecvat grație gamei sale complementare și a versiunilor de echipare precum Extreme sau Journey. Datorită noii sale identități de marcă care reflectă valorile sale de simplitate, autenticitate și robustețe, întotdeauna la un preț corect, Dacia a devenit, în plus, o marcă convingătoare în Europa, cu o ofertă atractivă de gamă atractivă. Dacia este în mod clar o marcă de succes pentru Grup, 76% dintre clienții săi provenind din exterior. Loialitatea se află în centrul modelului de afaceri al Dacia, deoarece 68% dintre foștii proprietari de Dacia au cumpărat un alt model Dacia ca mașină nouă; 81% au ales o mașină a Grupului Renault”, arată un comunicat al companiei.

 

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.