Renault spune că marca sa Dacia ar urma să își dubleze veniturile între 2022 și 2030, chiar dacă costurile fixe vor crește ușor în această perioadă, arată datele companiei, care organizează în România zilele acestea o vizită pentru analiști și investitori dedicată Dacia.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Dacia se așteaptă ca veniturile sale să se dubleze între 2022 și 2030, determinate jumătate de volum și jumătate de mix și preț, în timp ce costurile fixe ar urma să crească ușor în aceeași perioadă.

Dacia generează deja o marjă operațională solidă de două cifre și va ajunge la 15% înainte de 2030.
În ceea ce privește rentabilitatea, Dacia se așteaptă la un randament al capitalului angajat superior celui al Grupului Renault.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

“Într-un mediu în schimbare, marcat de presiuni inflaționiste și de o reglementare tot mai mare, vehiculele au au devenit mai scumpe. Dacia oferă un răspuns clar clienților care aspiră la mașini accesibile cu un conținut adecvat grație gamei sale complementare și a versiunilor de echipare precum Extreme sau Journey. Datorită noii sale identități de marcă care reflectă valorile sale de simplitate, autenticitate și robustețe, întotdeauna la un preț corect, Dacia a devenit, în plus, o marcă convingătoare în Europa, cu o ofertă atractivă de gamă atractivă. Dacia este în mod clar o marcă de succes pentru Grup, 76% dintre clienții săi provenind din exterior. Loialitatea se află în centrul modelului de afaceri al Dacia, deoarece 68% dintre foștii proprietari de Dacia au cumpărat un alt model Dacia ca mașină nouă; 81% au ales o mașină a Grupului Renault”, arată un comunicat al companiei.