Rezolvarea deficitului de semiconductori care a creat blocaje pentru industria auto din Germania va dura ani de zile, în ciuda planurilor producătorilor de cipuri de a construi fabrici în ţară, a declarat un manager senior al Audi, citat de Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Producătorii germani de automobile şi producătorii de electronice au fost puternic afectaţi de întârzierile de producţie, cauzate de un deficit global de cipuri.

Directorii şi factorii de decizie politică regândesc liniile de aprovizionare şi încearcă să reducă dependenţa de o mână de furnizori de cipuri din Asia şi SUA.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Berlinul i-a curtat pe cei mai mari producători de cipuri din lume cu subvenţii de miliarde de euro, iar producători precum Intel, din SUA, şi TSMC, din Taiwan, au anunţat anul acesta planuri de a construi fabrici în Germania.

„La urma urmei, durează ani de zile. Se investesc miliarde de dolari”, a declarat Renate Vachenauer, şefa de achiziţii la Audi, companie deţinută de grupul  Volkswage, citată de ziarul Augsburger Allgemeine.

Vachenauer a spus că producătorii de automobile ar putea atenua blocajele prin reducerea varietăţii de cipuri folosite din cele 8.000 de tipuri diferite din vehiculele de astăzi.

„Trebuie să folosim multe pârghii pentru a stabiliza oferta de semiconductori şi, de asemenea, să facem stocuri”, a adăugat ea.