Carrefour s-a angajat să cheltuiască trei miliarde de euro în perioada 2022 – 2026 pentru a accelera expansiunea comerţului electronic, un element cheie al noului plan strategic al şefului retailerului francez, Alexandre Bompard, transmite agenția Reuters, citată de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Accelerarea comerţului electronic – în special pe segmentul livrărilor expres şi digitalizării serviciilor financiare – va reprezenta unul din argumentele cu care Carrefour încearcă să reducă decalajul faţă de Amazon şi să-şi accelereze redresarea.

Investiţia va reprezenta o creştere de 50% faţă de cea similară din ultimii ani, de aproximativ 600 milioane de euro pe an, a informat Carrefour. Ca rezultat, compania va majora ţinta anuală de investiţii la aproximativ 1,7 miliarde de euro, la limita superioară a intervalului de 1,5 – 1,7 miliarde de euro comunicat la începutul lui 2021.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Precedentele iniţiative digitale au variat de la un parteneriat strategic cu Google la un acord cu Uber pentru livrarea rapidă a produselor de băcănie.

Carrefour a realizat o cifră de afaceri de 78,609 miliarde de euro în 2020, în creştere cu 7,8% în termeni comparabili faţă de 2019. La finele anului trecut, grupul Carrefour avea un număr total de 13.048 magazine, dintre care 369 în România distribuite astfel: 40 de hypermarketuri, 193 de supermarketuri, 168 magazine de proximitate şi 28 de magazine de tip Cash & Carry.