Retailerul Carrefour anunță buget de 3 miliarde de euro în următorii ani pentru accelerarea comerțului electronic

Carrefour Sursa foto: Facebook

Carrefour s-a angajat să cheltuiască trei miliarde de euro în perioada 2022 – 2026 pentru a accelera expansiunea comerţului electronic, un element cheie al noului plan strategic al şefului retailerului francez, Alexandre Bompard, transmite agenția Reuters, citată de Agerpres.

Accelerarea comerţului electronic – în special pe segmentul livrărilor expres şi digitalizării serviciilor financiare – va reprezenta unul din argumentele cu care Carrefour încearcă să reducă decalajul faţă de Amazon şi să-şi accelereze redresarea.

Investiţia va reprezenta o creştere de 50% faţă de cea similară din ultimii ani, de aproximativ 600 milioane de euro pe an, a informat Carrefour. Ca rezultat, compania va majora ţinta anuală de investiţii la aproximativ 1,7 miliarde de euro, la limita superioară a intervalului de 1,5 – 1,7 miliarde de euro comunicat la începutul lui 2021.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Precedentele iniţiative digitale au variat de la un parteneriat strategic cu Google la un acord cu Uber pentru livrarea rapidă a produselor de băcănie.

Carrefour a realizat o cifră de afaceri de 78,609 miliarde de euro în 2020, în creştere cu 7,8% în termeni comparabili faţă de 2019. La finele anului trecut, grupul Carrefour avea un număr total de 13.048 magazine, dintre care 369 în România distribuite astfel: 40 de hypermarketuri, 193 de supermarketuri, 168 magazine de proximitate şi 28 de magazine de tip Cash & Carry.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: