Retailerul Carrefour anunță buget de 3 miliarde de euro în următorii ani pentru accelerarea comerțului electronic

Carrefour Sursa foto: Facebook

Carrefour s-a angajat să cheltuiască trei miliarde de euro în perioada 2022 – 2026 pentru a accelera expansiunea comerţului electronic, un element cheie al noului plan strategic al şefului retailerului francez, Alexandre Bompard, transmite agenția Reuters, citată de Agerpres.

Accelerarea comerţului electronic – în special pe segmentul livrărilor expres şi digitalizării serviciilor financiare – va reprezenta unul din argumentele cu care Carrefour încearcă să reducă decalajul faţă de Amazon şi să-şi accelereze redresarea.

Investiţia va reprezenta o creştere de 50% faţă de cea similară din ultimii ani, de aproximativ 600 milioane de euro pe an, a informat Carrefour. Ca rezultat, compania va majora ţinta anuală de investiţii la aproximativ 1,7 miliarde de euro, la limita superioară a intervalului de 1,5 – 1,7 miliarde de euro comunicat la începutul lui 2021.

Analize Economedia

economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere

Precedentele iniţiative digitale au variat de la un parteneriat strategic cu Google la un acord cu Uber pentru livrarea rapidă a produselor de băcănie.

Carrefour a realizat o cifră de afaceri de 78,609 miliarde de euro în 2020, în creştere cu 7,8% în termeni comparabili faţă de 2019. La finele anului trecut, grupul Carrefour avea un număr total de 13.048 magazine, dintre care 369 în România distribuite astfel: 40 de hypermarketuri, 193 de supermarketuri, 168 magazine de proximitate şi 28 de magazine de tip Cash & Carry.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: