Rihanna a devenit, oficial, miliardară, fiind inclusă în clasamentul Forbes grație performanțelor mărcii sale de cosmetice Fenty, scrie BFM TV.
Cântăreața de 33 de ani a creat propria sa marcă de cosmetice în 2017, sub nunmele Fenty Beauty, lansată în parteneriat cu LVMH, care vinde această linie de machiaj exclusiv în Sephora (filială a LVMH). Rapid, produsele au cunoscut un frumos succes generând în 2018 o cifră de afaceri de peste 550 de milioane de dolari. Potrivit Forbes, compania este evaluată acum la 2,8 miliarde de dolari (2,35 miliarde euro).
Iar Rihanna deține 50% din companie (cealaltă parte fiind proprietatea grupului francez din industria luxului), respectiv 1,4 miliarde de dolari. La această cifră se adaugă linia de lenjerie a cântăreței, Savage X Fenty, lansată în 2018. Marca, în care deține 30% (și aici este susținută de LVMH printr-un fond de investiții) a colectat 115 milioane de dolari pentru a atinge o valorizare de un miliard de dolari. În aceste condiții, averea Rihannei este evaluată în total la aproape 1,7 miliarde de dolari.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Nu toate lucrurile evoluează însă în bine. În februarie, LVMH a decis să stopeze vânzarea prêt-à-porter Fenty, care completa marca de cosmetice. Între prețuri considerate prea mari și Covid, care a împiedicat turneele cântăreței, principala imagine a mărcii, produsele nu au a reușit să-și găsească un public consistent.
Cu o avere estimată la 1,7 miliarde de dolari, cântăreața (care nu a mai lansat un album din 2016) depășește astfel un alt artist, și el un om de afaceri cu o avere de peste un miliard. Grație mărcii sale de sneakers, Yeezy, averea lui Kayne West era evaluată la 1,3 miliarde de dolari în aprilie 2020.