România va participa la două târguri de turism din Italia și Israel, în luna februarie

329767634_879781560019818_3523207116066767933_n Sursă foto: Facebook/Ministerul Antreprenoriatului și Turismului

Ministerul Antreprenoriatului și Turismului (MAT) anunță că va promova România la două târguri de turism internaționale în luna februarie: Borza Internazionale del Turismo (BIT) Milano și International Mediterranean Tourism Market (IMTM) Tel Aviv. Ministerul va participa la cele două târguri alături de organizațiile, asociațiile și patronatele de profil, precum și împreună cu reprezentanți ai autorităților publice locale.

BIT Milano s-a remarcat ca indicator al noilor tendințe din sectorul turistic, furnizând semnale relevante privind alegerile călătorului contemporan care, acum mai mult ca niciodată, caută experiențe unice.

Manifestarea expozițională se deschide duminică, 12 februarie, începând de la ora 09:30. În comparație cu alte târguri de turism, se remarcă prin formula sa multitarget: prima zi a evenimentului este dedicată consumatorilor, în timp ce următoarele două zile, respectiv 13 și 14 februarie, sunt deschise doar profesioniștilor din domeniu.

România va fi prezentă la BIT Milano cu stand standard de 54 mp, sub formă de insulă, care va permite partenerilor prezenți să-și desfășoare activitatea de o manieră optimă. Pe întreaga durată a evenimentului, vor fi prezenți doi meșteri populari. Este vorba despre doamna Elena Torac din Bucovina, meșter în încondeierea ouălor, și doamna Mariana Stan din Săpânța, meșter în țesut și confecționat zgărdane și brățări. Mai mult decât atât, în prima zi a târgului, autenticitatea țării noastre va fi promovată de încă trei meșteri populari, specializați în țesut și pictat, și vor fi organizate degustări de produse tradiționale românești din Maramureș și Bucovina.

Randarea standului poate fi vizualizată aici:

Asociațiile, organizațiile, federațiile și patronatele, precum și autoritățile locale prezente la BIT Milano (12-14 februarie), în cadrul pavilionului național:
1. Asociația Națională a Agențiilor de Turism;
2. Asociația Incoming România;
3. Asociația pentru Promovarea Timișoarei;
4. Asociația Karpaten pentru o Dezvoltare Durabilă;
5. Asociația de Ecoturism din România;
6. Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului Prahova;
7. Asociația Brașov Guides;
8. Consiliul Județean Suceava;
9. Consiliul Județean Maramureș.

IMTM Tel Aviv este cel mai mare târg de turism din Mediterana de Est și totodată cel mai mare târg de turism din Isarel, fiind organizat în perioada 14-15 februarie. Participarea țării noastre la această manifestare expozițională are o importanță specială: peste 3% dintre israelieni sunt originari din România, iar dacă luăm în considerare și familiile acestora, atunci numărul crește considerabil, la fel ca interesul lor pentru destinația turistică România.

Standul național este standard, de 48mp, în cadrul căruia publicul larg va putea face cunoștință cu unele dintre tradițiile noastre. Astfel, județul Suceava se va prezenta la manifestarea expozițională cu un meșter care va încondeia ouă, în persoana doamnei Veronica Semeniuc, iar județul Marmureș va promova olăritul, prin demostrațiile meșterului Daniel Leș.

Randarea standului poate fi vizualizată aici:

Asociațiile, organizațiile, federațiile și patronatele, precum și autoritățile locale prezente la IMTM Tel Aviv (14-15 februarie), în cadrul pavilionului național:
1. Asociația Națională a Agențiilor de Turism;
2. Asociația Incoming România;
3. Asociația pentru Promovarea Timișoarei;
4. Primăria Orașului Bușteni;
5. Consiliul Județean Suceava;
6. Consiliul Județean Maramureș.

Sursă foto: Facebook/Ministerul Antreprenoriatului și Turismului

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *