Samsung a devenit al doilea jucător al pieţei de smartwatch-uri

Samsung smartwatch

Graţie modelelor de anul trecut, Samsung şi-a crescut cota pe piaţa smartwatch-urilor, devenind numărul 2 după ce a depăşit Huawei.

În al doilea trimestru al anului, au fost livrate 41,7 milioane de smartwatch-uri, conform analizei făcute de Canalys. Faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, se înregistrează o modestă creştere de 2%.

Cel mai notabil eveniment este depăşirea Huawei de către Samsung. Compania coreeană a livrat 2,8 milioane de unităţi în ultimul trimestru, reuşind să-şi crească la 8,9% cota de piaţă.

Cu o creştere de la an la an de 58%, Samsung a reuşit să treacă de Huawei şi să devină al doilea mare producător de ceasuri inteligente.

Creşterea Samsung este pusă de Canalys pe seama seriei Galaxy Watch 4, lansată anul trecut. Seria Galaxy Watch 5 a fost lansată abia la începutul celui de-al treilea trimestru al anului.

Este o performanţă previzibilă şi deja întârziată a producătorului coreean, dat fiind faptul că de doi ani Huawei nu mai are acces la tehnologiile dezvoltate de companiile americane, ceea ce i-a subminat poziţia pe mai multe pieţe.

Liderul detaşat al pieţei rămâne Apple, cu o cotă de 26,4%. Apple a livrat 8,4 milioane de ceasuri şi a crescut cu 6% faţă de anul trecut, peste creşterea de 2% a pieţei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *