Harley-Davidson a raportat miercuri profit și venituri trimestriale peste așteptări, semn că planul său de redresare, care se concentrează pe vânzarea de motociclete mai profitabile clienților cu bani, începe să funcționeze.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

După scăderi de aproape doi ani a vânzărilor, Harley și-a modificat strategia în 2020 pentru a se concentra pe vânzarea de motociclete Touring cu o marjă mare și de motociclete mari Cruiser și Trike către clienți mai în vârstă și mai bogați de pe piețe precum Statele Unite și Europa.

Iar pariul pare să dea roade, compania raportând a treia creștere consecutivă a vânzărilor trimestriale, deși de la minimele induse de pandemie.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

„Am văzut multe dintre inițiativele noastre strategice Hardwire performanțe bune, oferind dovezi inițiale încurajatoare ale strategiei noastre pe cinci ani”, a declarat directorul executiv al Harley, Jochen Zeitz, într-un comunicat, citat de Reuters.

Vânzările din Statele Unite, cea mai mare piață a companiei, au crescut la 31.699 de unități în al treilea trimestru, de la 31.304 unități cu un an mai devreme.

Vânzările de motociclete și produse conexe au crescut cu 20,4%, până la 1,16 miliarde de dolari în trimestrul III, peste estimările analiștilor de 1,14 miliarde de dolari, potrivit datelor Refinitiv IBES.

Venitul net a crescut la 163 de milioane de dolari, sau 1,05 dolari pe acțiune, de la 120 de milioane de dolari sau 78 de cenți pe acțiune, cu un an mai devreme.