Harley-Davidson a raportat miercuri profit și venituri trimestriale peste așteptări, semn că planul său de redresare, care se concentrează pe vânzarea de motociclete mai profitabile clienților cu bani, începe să funcționeze.
După scăderi de aproape doi ani a vânzărilor, Harley și-a modificat strategia în 2020 pentru a se concentra pe vânzarea de motociclete Touring cu o marjă mare și de motociclete mari Cruiser și Trike către clienți mai în vârstă și mai bogați de pe piețe precum Statele Unite și Europa.
Iar pariul pare să dea roade, compania raportând a treia creștere consecutivă a vânzărilor trimestriale, deși de la minimele induse de pandemie.
„Am văzut multe dintre inițiativele noastre strategice Hardwire performanțe bune, oferind dovezi inițiale încurajatoare ale strategiei noastre pe cinci ani”, a declarat directorul executiv al Harley, Jochen Zeitz, într-un comunicat, citat de Reuters.
Vânzările din Statele Unite, cea mai mare piață a companiei, au crescut la 31.699 de unități în al treilea trimestru, de la 31.304 unități cu un an mai devreme.
Vânzările de motociclete și produse conexe au crescut cu 20,4%, până la 1,16 miliarde de dolari în trimestrul III, peste estimările analiștilor de 1,14 miliarde de dolari, potrivit datelor Refinitiv IBES.
Venitul net a crescut la 163 de milioane de dolari, sau 1,05 dolari pe acțiune, de la 120 de milioane de dolari sau 78 de cenți pe acțiune, cu un an mai devreme.