Cele mai importante aplicaţii şi reţele sociale au pierdut miliarde de dolari în cele şase luni de când Apple a implementat regulile App Tracking Transparency.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În luna aprilie, Apple a activat regulile ATT, prin care urmărirea activităţii utilizatorilor de iPhone nu se mai putea face pe dispozitivele companiei decât după primirea acordului acestora, potrivit news.ro.

De atunci, înainte de a începe urmărirea utilizatorilor (în scopul targetării eficiente a acestora cu reclame), aplicaţiile de iPhone au fost nevoite să afişeze un mesaj în care să ceară acordul acestora.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Majoritatea covârşitoare a utilizatorilor a spus ”nu” când s-a cerut permisiunea să de urmărire (în continuare). În consecinţă, cumpărătorii de publicitate au cheltuit mai puţin bani pentru reclamă în cadrul aplicaţiilor.

Conform unui calcul făcut de Financial Times, în cele 6 luni de când funcţionează sistemul ATT pe dispozitivele Apple, Facebook, Twitter, Snap şi YouTube au pierdut 9,85 de miliarde de dolari.

Dacă Facebook a reuşit să mai atenueze din pierderi, Snap a fost lovită puternic de ATT şi, drept urmare, valoarea acţiunilor companiei a scăzut cu 27% după anunţarea celor mai recente rezultate financiare, cu venituri sub estimări.

Analiştii estimează că doar Facebook a pierdut în jur de 8,3 miliarde de dolari din cauza sistemului ATT.