Șeful Stellantis apără interzicerea în 2035 a mașinilor pe bază de combustibili fosili în UE

stellantis Sursa foto: Stellantis

Constructorul auto franco-italian Stellantis vrea să respecte obiectivul Uniunii Europene de a interzice efectiv vânzarea de mașini noi pe benzină și diesel începând cu 2035, a declarat directorul general Carlos Tavares într-un interviu acordat publicației germane Welt publicat sâmbătă. scrie Reuters.

Comentariile lui Tavares vin în contextul în care politicienii și oamenii din industria auto au susținut că o posibilă schimbare spre dreapta în Parlamentul European după alegerile din iunie ar putea duce la o revizuire sau retragere a interdicției.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

“Nu sunt în niciun caz împotriva interzicerii de către noi a motoarelor cu combustie în 2035. Susțin această cerință”, a declarat Tavares. “Dar trebuie să fii pragmatic pentru a face tranziția”, a adăugat el. “În caz contrar, dogmatismul va eșua în fața realității și această tranziție va fi foarte costisitoare pentru contribuabil și nu neapărat eficientă pentru planetă”.

Analize Economedia

economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere

Normele istorice, aprobate de legislatorii UE în februarie 2023, prevăd că, până în 2035, producătorii de automobile trebuie să obțină o reducere de 100% a emisiilor de CO2 de la mașinile noi vândute, ceea ce ar face imposibilă vânzarea de noi vehicule alimentate cu combustibili fosili în blocul celor 27 de țări.  Cu toate acestea, subvențiile rămân necesare pentru a duce la bun sfârșit acest obiectiv, deoarece tehnologia rămâne prea scumpă, a declarat Tavares.