Sonae Sierra va dezvolta proiecte urbane mixte, pe model One United Properties

Sonae Sierra

Investitorul Sonae Sierra, care deține mall-ul ParkLake din București, și-a schimbat imaginea și poziționarea de brand, pentru a ilustra noua strategie a companiei. Așadar, compania va dezvolta proiecte mixte, care vor avea o ofertă cât mai completă.

“Noua noastră strategie de business necesită mai multă deschidere din partea companiei, către noi sectoare de piață, cu o poziționare mai amplă și mai flexibilă. Sintagma „Open mind” reflectă tocmai acest lucru. Cu această deschidere ne dorim să generăm mai multă valoare adăugată, economică, de mediu și socială (“Greater value”), creând, dezvoltând și gestionând spații care promovează experiențele necesare pentru orașele viitorului, cu o calitate mai bună și mai sustenabilă a vieții, pentru oameni și comunități”, a menționat Inês Drummond Borges, Chief Transformation Officer, Sierra.

Sonae Sierra, care administrează active de opt miliarde de euro și are în dezvoltare șase proiecte și o extindere, va pune accent pe deschiderea către business-uri mai diverse. De asemenea, compania e dispusă să intre în parteneriate pe termen lung cu investitori, instituții și profesioniști cheie, să consolideze perspectivele și să pună accent pe sustenabilitate.

Compania are o nouă strategie

Această repoziționare a brand-ului ilustrează noua strategie de business anunțată recent de companie, care se axează pe patru piloni:

Primul se referă la extinderea business-ului de administrare a fondurilor de investiții, prin crearea de vehicule adaptate obiectivelor de rentabilitate și sustenabilitate ale diferitelor tipuri de investitori.

Al doilea pilon este reprezentat de extinderea activității companiei în domeniul imobiliar, pentru a include proiecte urbane sustenabile și care să se diferențieze, integrate în viața de zi cu zi a comunităților locale și cu diferite utilizări − rezidențială, de birouri, pentru activități comerciale și de divertisment.

Al treilea pilon vizează consolidarea ofertei de servicii imobiliare, în concordanță cu noile concepte proiectate pentru orașe, prin intermediul Reify., unitatea de business a Sierra care se axează pe furnizarea de soluții multidisciplinare pentru crearea, modificarea sau extinderea spațiilor.

Al patrulea pilon se referă la adaptarea portofoliului de centre comerciale administrate la cerințele viitorului, prin crearea de experiențe diferențiatoare și pe mai multe canale, oferind valoare adăugată pentru consumatori, chiriași și parteneri.

Așadar, nu ar fi exclus ca Sonae Sierra să intre și pe piața birourilor, cea rezidențială sau cea industrială, o tendință din ce în ce mai întâlnită pe piață, dezvoltatorii sau investitorii încercând să aducă cât mai multe subpiețe la un loc, pentru ca oferta să fie cât mai completă și, în același timp, să degreveze orașele de mașini, deoarece pun la un loc, spații de locuit, cu spații de cumpărături, spații educaționale și birouri. Așadar, locuitorii acestor proiecte moderne nu ar mai avea nevoie să iasă cu mașina în oraș decât în situații excepționale. Un exemplu e One United Properties care dezvolta deja proiectele One Floreasca City sau One Cotroceni Park, care includ birouri, rezidențial și retail, în același loc.

De altfel, presa locală a scris că investitorul anglo-portughez va dezvolta 300 de apartamente în imediata apropiere a mall-ului ParkLake din Sectorul 3. De asemenea, profit.ro a anunțat că Sonae Sierra a vândut mall-ul River Plaza din Râmnicu Vâlcea investitorului turc Omer Susli pentru suma simbolică de un euro și preluarea plății creditului bancar.

Sursa foto: Sonae Sierra

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *