Starbucks nu le mai cere angajaților din SUA să se vaccineze sau testeze săptămânal, după ce Curtea Supremă a respins imunizarea obligatorie

Starbucks Sursă foto: Unsplash

Starbucks nu mai cere angajaților să se vaccineze sau să efectueze un test anti-COVID o dată pe săptămână, după ce Curtea Supremă a SUA a respins săptămâna trecută cerința de vaccinare și testare a președintelui Joe Biden pentru întreprinderile mari, scrie CNN.

Într-o scrisoare publicată pe 4 ianuarie, Starbucks a recomandat ca lucrătorii săi să se vaccineze până pe 9 februarie, în conformitate cu sfaturile Administrației pentru Securitate și Sănătate în Muncă. Cei care au rămas nevaccinați după acest termen ar fi trebuit să se supună testării săptămânale, potrivit documentului de la începutul lunii ianuarie.

Dar după decizia de săptămâna trecută, Starbucks le-a spus angajaților că va schimba cerințele.

„Respectăm hotărârea Curții și ne vom conforma”, a declarat John Culver, director de operațiuni și președinte de grup pentru America de Nord la Starbucks, într-un mesaj adresat angajaților.

Astfel că, lucrătorii nu mai trebuie să fie vaccinați până la termenul limită al companiei de 9 februarie și nu vor trebui să fie testați săptămânal.

Culver a adăugat că Starbucks va respecta cerințele locale și că firma încurajează în continuare lucrătorii să se vaccineze și să se testeze.

De asemenea, el a încurajat lucrătorii să-și dezvăluie statutul de vaccinare și a spus că peste 90% dintre angajați s-au vaccinat. Majoritatea angajaților companiei sunt acum complet vaccinați, a adăugat el.

În urma deciziei de săptămâna trecută, Biden s-a declarat dezamăgit deoarece Curtea Supremă a ales să blocheze cerințele de vaccinare a angajaților de la întreprinderile mari.

Fără mandatul național de vaccinare, marile întreprinderi fac propria lege. General Electric (GE) a declarat săptămâna trecută că își suspendă testele și cerințele privind vaccinurile în urma deciziei. Starbucks le-a mai spus lucrătorilor în această săptămână că trebuie să poarte măști medicale cu trei straturi la locul de muncă, urmând îndrumările actualizate ale CDC. Angajații pot purta și măști N95, KN95 sau KF94, dar nu și măști de pânză (cu excepția cazului în care acopera măști medicale).

Sursă foto: Unsplash

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *