Start-up tech românesc Directimo începe o nouă rundă de finanțare tip seed, în valoare de 1 milion de euro, anunță reprezentanții firmei. O alocare de aproximativ 70% este confirmată de parteneri de business și investitori de tip business angels. De asemenea, fondatorii vizează extinderea internațională.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Directimo reprezintă un instrument de căutare și vizionare online de proprietăți de pe piață prin care cumpărătorii beneficiază și de consultanță integrată în fiecare etapă, pe parcursul întregului proces de achiziție a locuinței.

“Vom accelera dezvoltarea companiei pe piețele internaționale și vom investi în dezvoltarea tehnologiei pentru cumpărători și brokeri”, a declarat Matei Maloș, CEO și co-fondator Directimo.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Cu o experiență de 16 ani în antreprenoriat și imobiliare, Matei Maloș a creat Directimo împreună cu Alexandru Dan, fost CTO al eMag, și o echipă cu experiență în tech marketing, management și vânzări.

Dezvoltarea companiei Directimo  a implicat investiții de peste 1 milion de euro până în prezent. În anul 2021, vânzările totale, ce reprezintă comisioanele generate prin platforma Directimo, au depășit 1,7 de milioane euro în România.

Noua rundă de investiție va avea rolul de a asigura fondurile necesare extinderii pe primele piațe internațională, Dubai și Costa del Sol, precum și pentru adaptarea, scalarea și optimizarea tehnologiei, spun reprezentanții firmei. Astfel, 40% din fonduri vor fi destinate susținerii activității echipei internaționale, 20% vor fi folosite pentru dezvoltarea produsului (sistemul de prospectare și management al ofertelor) și 40% pentru dezvoltarea tehnologiei (sistemul de matchmaking și optimizarea interfețelor pentru cumpărători și brokeri). Procesul de finanțare a început în luna iulie și este prevăzut să se închidă în luna septembrie.

De asemenea, Directimo a fost recunoscut prin acordarea unui grant care permite dezvoltarea unui instrument nou de prospectare a proprietăților, mai spun reprezentanții firmei. Pentru dezvoltarea instrumentelor de prospectare, investițiile vor totaliza peste 500.000 euro până în anul 2024.