BeeFast, start-up tech de curierat, continuă parteneriatul cu retailerul Auchan, care a început prima dată în luna noiembrie. După o etapă pilot la nivelul a două magazine Auchan, din București și Brașov, cele două companii urmează să extindă parteneriatul la nivelul a 6 hipermarketuri Auchan din București.
BeeFast a încheiat în luna noiembrie a anului trecut un parteneriat strategic cu Auchan Retail România, în baza căruia a livrat comenzi plasate de clienții retailerului pentru magazinele din Drumul Taberei – București, respectiv Auchan Coresi din Brașov.
După prima lună, numărul comenzilor livrate de BeeFast a crescut semnificativ, iar ritmul de creștere se menține accelerat și la început de 2022. Astfel, după depășirea acestei etape-pilot, BeeFast a extins livrările la nivelul a încă șase hipermarketuri din București (Drumul Taberei, Titan, Vitan, Berceni, Pallady și Militari), respectiv magazinul din Brașov.
În topul celor mai comandate produse pe platforma Auchan și livrate prin curierii BeeFast se află: bananele, apa, morcovii, ceapa verde și roșiile cherry.
Cele mai active zile din punct de vedere al livrării comenzilor sunt vinerea și sâmbăta, iar vârfurile orare sunt între 9:00-10:00 și 17:00-18:00.
BeeFast livrează zilnic la nivelul clienților săi o medie de 550 de comenzi, cu timp mediu de livrare de 55 minute în București și 35 de minute în Brașov, în procent de aproximativ 20% de la clienții din zona de dark stores, retail și big retail. Până la finalul anului, compania își propune să atingă o medie de 1200-1500 comenzi livrate/zi.
De asemenea, pentru 2022, BeeFast își propune să atragă noi investiții, astfel încât să poată accelera evoluția start-up-ului atât din punct de vedere operațional, cât și din punct de vedere al ariei de acoperire. După ce, în al doilea an de funcționare, BeeFast și-a dublat cifra de afaceri, ajungând la 650.000 de euro, ținta pentru 2022 este o nouă dublare, depășind astfel pragul de 1 milion de euro.