Startup-ul românesc BookTes, care digitalizează operatorii din turism și cultură, vrea să atragă o finanțare pentru a-și extinde prezența națională

Carmen Radu sept. 15, 2021 0 comentarii
Cosmin Ivan si Echipa BookTes

Startup-ul românesc BookTes, o soluție de ticketing 360° pentru organizarea, administrarea şi comercializare în mediul online a activităţilor din domeniul cultural-turistic, țintește o finanțare de 200.000 de euro pentru a acoperi, până la finalul 2021, experiențe culturale și turistice din toate cele 41 de județe ale țării și pentru extinderea funcționalităților platformei.

Compania s-a extins de la începutul anului în 25 de județe și a reușit dublarea de la lună la lună a cifrei de afaceri, la peste 500.000 lei, în primele 8 luni ale acestui an.

BookTes oferă o soluţie completă şi personalizată de organizare, administrare şi comercializare în mediul online a tuturor activităţilor din domeniul cultural-turistic și include cea mai extinsă gamă de experiențe culturale și turistice din țară (peste 600 în acest moment). Soluția include o interfață de management financiar, self-service, pentru operatorii culturali și turistici care, cu numai câteva click-uri, își pot seta contul personalizat, pot activa și urmări în timp real vânzările și își pot administra propriile rapoarte financiare.

„Avem două obiective mari: să contribuim la creșterea vânzărilor partenerilor noștri, oferindu-le instrumentele necesare de promovare și de management financiar, să construim un punct de referință ușor de parcurs și plin de inspirație pentru iubitorii de turism și cultură. Ne ajutăm astfel partenerii să își digitalizeze activitatea și stimulăm apetitul pentru experiențe deosebite, ușor de accesat, pentru public”, spune Cosmin Ivan, co-fondatorul BookTes.

Modelul de business al BookTes este unic, diferit de cele existente astăzi pe piață și propune o simplificare a întregii activități din spatele procesului de ticketing.

BookTes derulează acum parteneriate cu peste 120 de instituții culturale și operatori prestigioși cum sunt Muzeul Național de Artă al României, Muzeul Național de Istorie a României, Muzeul de Artă Recentă, Biserica Neagră – Brașov, Institutul de Cercetări Eco – Muzeale “Gavrilă Simion” – Tulcea, Muzeul Țării Crișurilor – Oradea, Muzeul Județean Buzău, Complexul Național Muzeal Moldova – Iași, Curtea Domnească – Târgoviște sau Ținutul Zimbrului – Văratec, Agapia, Neamț, Parcul Mini Transilvania, Walk This Way Brăila, Bucovina Outdoor Adventure și multe altele.

Până la sfârșitul anului, BookTes estimează că va ajunge la peste 1.000 de proiecte turistice și culturale, de la peste 150 de parteneri din toată țara, va lansa noi facilități în platformă pentru parteneri și estimează o creștere cu 25% a cifrei de afaceri.

BookTes este astăzi un startup înregistrat formal în anul 2020 de Cosmin Ivan și Iulian August cu obiectivul de a facilita accesul publicului la cele mai interesante locuri și evenimente din România și accesul operatorilor culturali și de turism la un mijloc simplu de a gestiona promovarea, vânzarea de bilete și raportarea financiară. Echipa este formată în prezent din 5 persoane și acoperă 25 de județe și peste 600 de locuri și evenimente inițiate de peste 120 de parteneri. În luna iulie a acestui an BookTes a absolvit cohorta a patra a programului de accelerare Commons Accel, fiind câștigătorul acesteia.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *