Supermarketul online Freshful, parte din grupul eMAG, anunță că va colecta ambalajele cu garanție de la clienții care doresc acest lucru.
Pentru o perioadă limitată, respectiv de luni, 4 noiembrie, până pe 30 noiembrie 2024, clienții vor primi câte 1 leu pentru fiecare ambalaj cu garanție returnat, sub forma unor puncte în aplicație. Aceste puncte vor fi valabile 30 de zile de la momentul emiterii.
Ulterior, clienții vor primi înapoi puncte bonus care echivalează cu garanția SGR obișnuită, de 50 de bani, iar acestea vor fi valabile un an de la data emiterii.
Supermarketul online oferă o sac special de colectare ambalaje, transparent, de 70 litri, pe care clienții trebuie să îl sigileze. El trebuie să conțină ambalajele cu garanție complet golite, neturtite și cu eticheta intactă. Este obligatorie folosirea acestui sac pentru returnarea ambalajelor în acest mod. Sacou poate fi primit la orice comandă depusă.
Clienții primesc contravaloarea ambalajelor SGR returnate sub formă de FreshPoints a doua zi după ce predau sacul.
Pentru început, curierul va ridica doar 1 sac cu ambalaje SGR per livrare.
Amintim că și aplicația românească de livrare de cumpărături Bringo a anunțat că colectează de acasă ambalajele cu garanție (SGR) la comenzile plasate din hipermarketurile Carrefour.
Totodată, un startup a creat o aplicație prin care ambalajele reciclabile cu garanție pot fi ridicate de acasă de la „reciclatori” de către „colectori”.