The Group lansează o nouă agenție de marketing digital/ Agenția își propune să devină „una din principalele companii de digital marketing & data science din estul Europei”

Iulian Veghes_Digital Data Capital

The Group, companie din industria de comunicare și marketing, lansează o nouă agenție de marketing digital, specializată în configurarea campaniilor de comunicare și vânzări prin analizarea în profunzime a datelor relevante pentru publicurile țintă, potrivit unui comunicat de presă al companiei.

„Digital Data Capital utilizează instrumente digitale inovatoare, realizează segmentări detaliate ale bazei de potențiali cumpărători, selectează cu precizie profilul dezirabil pentru fiecare mesaj de publicitate sau vânzări, pentru a concepe și livra mesaje personalizate către fiecare consumator. Digital Data Capital are capabilitatea de a procesa un volum potențial infinit de date pentru a furniza soluții de comunicare personalizate, astfel încât mesajele brandurilor să beneficieze de relevanță și autenticitate în dialogul cu fiecare tip de consumator. Compania propune un model personalizat de creștere a vânzărilor, bazat pe identificarea și targetarea cu precizie a mesajului publicitar pentru profilul potrivit de consumator, respectiv pentru consumatorul predispus la a fi transformat în client pe termen lung”, se arată în comunicat.

Compania transmite că nouă agenție de marketing digital va acoperi aria competitivă a publicității online, prin integrarea pe criterii de eficiență a celor mai bune tactici provenite din SEO (optimizare pentru motoarele de căutare), e-mail marketing, CRM și automatizări de comunicare, va oferi servicii de optimizare a achiziției de clienți noi și de consolidare a loialității cumpărătorilor existenți pentru brandurile aflate în portofoliul său.

„Serviciile agenției beneficiază de expertiza, resursele și instrumentele exclusive ale departamentelor de Data Analytics și Data Science. În acest fel, clienții agenției vor beneficia de strategii personalizate de marketing, dezvoltate pe mase largi de consumatori, strategii care pornesc de la modelări data centric și customer centric”, transmite compania.

„Lansarea Digital Data Capital este un demers prin care propunem profesionalizarea accentuată, integrată a componentelor publicității online și saltul către soluții inteligente de care brandurile au nevoie. Experiența consolidată a echipei Digital Data Capital, corelată cu resursele avansate de analiză a unor volume enorme de date și cu excelența profesională a serviciilor The Group, permit ca noi să putem realiza acest lucru: personalizarea mesajelor la scară largă, foarte rapid, în cel mai rentabil mod cu putință pentru fiecare brand”, a declarat Zoltan Szigeti, Președinte The Group.

Agenția Digital Data Capital este formată dintr-o echipă de specialiști cu peste 15 ani de experiență atât pe piața din România, cât și pe piața internațională, în industrii diverse precum banking, IT&tech, home&deco, fashion, ecommerce, health etc. Potrivit comunicatului, agenția își propune să devină una din principalele „companii de digital marketing & data science din estul Europei”.

The Group a fost fondat în 2005 de Zoltan Szigeti, Bogdan Nicola și Mihaela Nicola, este partener al grupului american de comunicare Omnicom Group în România, deține companiile specializate Media Investment, DDB, OMD, Tribal Worldwide, PHD Media, Porter Novelli, House of Media, Prometheus și își păstrează, de peste 18 ani, poziția de lider al industriei de media și marketing communication din România.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *