Utilizatorii care vor dori să scape de reclamele afişate de TikTok ar putea, la un moment dat, să aibă această opţiune prin intermediul unui abonament, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

TikTok a început să testeze „experienţă fără reclame”, care costă, pentru că implică un abonament lunar prin care, cei care-l plătesc, nu mai văd reclame în cadrul platformei.

Compania a confirmat testul, după ce informaţia a devenit publică, însă nu a oferit vreo informaţie în plus.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Abonamentul testat are preţul de 5 dolari pe lună, însă, nu este clar dacă acesta va fi păstrat sau dacă nu va fi impus un tarif local, în funcţie de fiecare piaţă.

TikTok s-a concentrat până acum pe creşterea veniturilor din reclame şi comerţ electronic, astfel că un abonament ar contribui la diversificarea surselor de venit ale companiei.

Pentru comerţ electronic, în cadrul platformei există TikTok Shop. Compania a încercat să-l promoveze pe diverse căi, inclusiv reclame şi cupoane.

Dacă şi când TikTok îşi va lansa abonamentul fără reclame, rămâne o necunoscută, compania nefiind dispusă, în acest moment, să ofere alte informaţii.