Toyota Motor Corp a anunțat azi că va suspenda operațiunile pe 18 linii la 11 fabrici din Japonia săptămâna viitoare, în mare parte timp de trei zile, din cauza lipsei de piese de la furnizorii afectați de cutremurul cu magnitudinea de 7,3 în această săptămână.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Compania nu a furnizat o estimare a producției pierdute în aceste zile.

Compania japoneză a spus că vânzările sale de vehicule au crescut cu 10,1% anul trecut, iar ca efect rămâne cel mai mare producător de automobile din lume pentru al doilea an consecutiv și se distanțează de rivalul său, Volkswagen.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Producătorul auto a declarat că vânzările au fost de 10,5 milioane de vehicule în 2021, inclusiv cele ale afiliaților Daihatsu Motors și Hino Motors.

Aceasta se compară cu 8,9 milioane de unități livrate de Volkswagen în aceeași perioadă, cu 5% mai puține decât în ​​2020 și cea mai scăzută cifră de vânzări din ultimii 10 ani.

Producătorii de mașini au fost nevoiți să reducă producția, deoarece o penurie de semiconductori în timpul pandemiei de coronavirus a perturbat lanțurile de aprovizionare, stimulând concurența pentru componenta cheie în rândul producătorilor de dispozitive electronice de larg consum.

Cu toate acestea, compania japoneză a rezistat pandemiei mai bine decât majoritatea celorlalți producători de automobile, deoarece piața sa de origine, Japonia și anumite părți din Asia, au fost mai puțin afectate decât Europa.