Transportatorul low-cost easyJet anulează 200 de zboruri în 10 zile. Compania se confruntă cu deficit de personal și probleme IT

easy jet pixabay Sursa foto: Pixabay

Transportatorul low-cost easyJet (EZJ.L) urmează să anuleze peste 200 de zboruri în următoarele 10 zile din cauza întârzierilor de la aeroport și a altor restricții, perturbând călătoriile în timpul vacanțelor școlare, transmite agenția Reuters.

Compania aeriană europeană a fost lovită de o serie de probleme, deoarece eliminarea restricțiilor COVID a dus la o revenire a călătoriilor, multe aeroporturi britanice luptându-se să recruteze suficient personal la sol, în timp ce easyJet s-a confruntat și cu probleme IT.

Recent, a eliminat șase locuri de la unele aeronave A319 pentru a reduce echipajul de care avea nevoie cu unul.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Compania a declarat că va anula aproximativ 24 de zboruri pe zi de pe aeroportul Gatwick din Londra între 28 mai și 6 iunie. A fost obligată să anuleze în jur de 200 de zboruri joi din cauza unei probleme IT.

„Ne pare foarte rău pentru notificarea cu întârziere a unora dintre aceste anulări și inconvenientele cauzate clienților rezervați pentru aceste zboruri, totuși considerăm că acest lucru este necesar pentru a oferi servicii de încredere în această perioadă aglomerată”, se arată în comunicat.

„Clienții sunt informați de astăzi și li se oferă opțiunea de a-și rerezerva zborul sau de a primi o rambursare și pot solicita despăgubiri în conformitate cu reglementările.”

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: