Transportatorul low-cost easyJet (EZJ.L) urmează să anuleze peste 200 de zboruri în următoarele 10 zile din cauza întârzierilor de la aeroport și a altor restricții, perturbând călătoriile în timpul vacanțelor școlare, transmite agenția Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Compania aeriană europeană a fost lovită de o serie de probleme, deoarece eliminarea restricțiilor COVID a dus la o revenire a călătoriilor, multe aeroporturi britanice luptându-se să recruteze suficient personal la sol, în timp ce easyJet s-a confruntat și cu probleme IT.

Recent, a eliminat șase locuri de la unele aeronave A319 pentru a reduce echipajul de care avea nevoie cu unul.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Compania a declarat că va anula aproximativ 24 de zboruri pe zi de pe aeroportul Gatwick din Londra între 28 mai și 6 iunie. A fost obligată să anuleze în jur de 200 de zboruri joi din cauza unei probleme IT.

„Ne pare foarte rău pentru notificarea cu întârziere a unora dintre aceste anulări și inconvenientele cauzate clienților rezervați pentru aceste zboruri, totuși considerăm că acest lucru este necesar pentru a oferi servicii de încredere în această perioadă aglomerată”, se arată în comunicat.

„Clienții sunt informați de astăzi și li se oferă opțiunea de a-și rerezerva zborul sau de a primi o rambursare și pot solicita despăgubiri în conformitate cu reglementările.”