Au început investigațiile de teren necesare elaborării proiectului tehnic din contractul de proiectare și execuție pentru “Varianta de Ocolire Timișoara Vest”, anunță Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara.
Specialiștii în topografie și arheologie contractați de antreprenorul lucrării, Nurol Insaat Ve Ticaret AS, se află în această perioadă în zona DN 69 (Timișoara – Arad), unde va fi kilometrul 0 al proiectului de completare a inelului de centură a Timișoarei, precizează DRDP Timișoara.

Varianta de Ocolire Timișoara Vest va avea aproximativ 13,90 km, două benzi pe sens și parcurge teritoriile UAT Timișoara, UAT Săcălaz și UAT Sânmihaiu Român. Durata contractului este de 30 de luni, din care 6 luni perioada de proiectare (derulată în prezent) și 24 de luni, execuția lucrărilor.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Noua variantă ocolitoare va face parte integrantă din Centura Municipiului Timișoara, iar pe traseul acesteia se vor construi inclusiv:
- un pasaj peste DN59A, continuat cu un pasaj peste CFR 100 ( in lungime totală de 750 m);
- un pasaj peste DN 6 și CF 133 (450 m);
- un pod peste râul Bega și peste rezervoarele de nămol (450 m);
- 4 noduri rutiere (cu DN 69 /E671 și cu Drumul Național Centura Timișoara, la intersecția cu DN 6, la intersecția cu DN 59A și la intersecția cu Radiala Nouă de Vest/C30).

Cristian Pistol, director general al CNAIR și Muredin Agdeniz, directorul executiv al companiei turce Nurol Insaat ve Ticaret AS, au semnat, joi, 23 ianuarie, la Timișoara, contractul pentru proiectarea şi execuția Variantei Ocolitoare Timişoara Vest.