Turiștii care vor să viziteze Japonia pot călători fără haine. O companie aeriană lansează un program prin care turiștii pot închiria haine la destinație 

bagaj, calatorie, turism, vacanta, concediu Sursă foto: Unsplash

Turiștii care vor să viziteze Japonia au șansa de a călători fără bagaje. Compania aeriană Japan Airlines lansează un program prin care turiștii își pot rezerva hainele cu până la o lună înainte pentru a le folosi timp de două săptămâni, scrie Financial Times.

În cadrul unui experiment de un an, care a început miercuri, pasagerii care călătoresc cu Japan Airlines (JAL) pot închiria ținute în funcție de sezon, mărime, formalitate și combinație de culori.

În cadrul acestui program, un potențial vizitator în Japonia își poate rezerva hainele cu până la o lună înainte pentru a le folosi timp de două săptămâni. Călătorii pot specifica scopul vizitei lor pentru a se asigura că au la dispoziție îmbrăcămintea potrivită.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Potrivit companiei aeriene, schema este concepută pentru călătorii care speră să facă o „alegere sustenabilă”. Hainele închiriate, o combinație de surplusul de stocuri de la companii de retail și haine second-hand colectate de o companie parteneră, vor fi livrate în locul unde sunt cazați turiștii înainte de sosire și vor fi colectate la sfârșitul vizitei pentru a fi spălate și reciclate.

Conform structurii actuale a prețurilor, o femeie care călătorește în scop de business în căldura toridă a verii japoneze ar putea plăti 5.000 ¥ (35 de dolari) pentru o selecție de cinci bluze și trei pantaloni care include cămăși de in, pantaloni și o fustă până la gleznă.

Un bărbat care este în vacanță iarna ar putea închiria o garderobă care include blugi, un hanorac și o geacă pentru 7.000 ¥.

Programul de testare, cunoscut sub numele de „Any Wear, Anywhere”, condus de Japan Airlines și de Sumitomo, a fost prezentat ca o încercare de promovare a turismului durabil.

Pe parcursul celor 13 luni de experiment, Japan Airlines va colecta date pentru a stabili dacă acest program determină o reducere generală a greutății bagajelor pasagerilor.

Site-ul care se ocupă de sistemul de închiriere de îmbrăcăminte susține că o reducere de 10 kg a bagajelor unui pasager de avion duce la o reducere estimată de 7,5 kg a emisiilor de dioxid de carbon. O reducere de 7,5 kg a emisiilor de CO₂, adaugă, ca referință, este echivalentă cu renunțarea la utilizarea unui uscător de păr timp de 78 de zile (pe baza unei utilizări medii de 10 minute pe sesiune de uscare).

Programul a fost lansat în timpul unei perioade de creștere explozivă a numărului de vizitatori în Japonia după pandemie. După ce a limitat strict sosirile de vizitatori între martie 2020 și octombrie 2022, Japonia și-a redeschis porțile.

În luna mai, aproape 1,9mn de persoane au vizitat Japonia – o creștere de 1.191% față de aceeași lună a anului trecut, potrivit datelor Organizației Naționale de Turism din Japonia.

Revenirea bruscă a numărului de vizitatori, care sunt încă cu aproximativ 30% mai mici decât în 2019, a venit în ciuda numărului semnificativ mai mic de vizitatori din China continentală, care încă limitează numărul de vize de ieșire pentru turiști.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: