Twitter anunță un nou plan pentru Twitter Blue. Utilizatorii se pot abona pentru 84 de dolari pe an

Twitter Sursă foto: Unsplash

Twitter a anunţat miercuri că oferă un nou plan anual pentru serviciul său de abonament numit Twitter Blue, care include insigna sa ”verificată”, la o reducere faţă de preţul lunar, transmite Reuters.

Utilizatorii se pot abona la serviciu pentru un preţ anual de 84 de dolari, în loc de un preţ lunar de 8 dolari pe web şi 11 dolari pe dispozitivele Apple.

Reducerea va fi disponibilă în ţări precum Statele Unite, Canada, Regatul Unit, Japonia, Noua Zeelandă şi Australia, a spus Twitter.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

De la preluarea de către miliardarul Elon Musk a Twitter pentru 44 de miliarde de dolari, anul trecut, el a adus schimbări companiei, inclusiv noi planuri de abonare pentru Twitter Blue.

Bifa albastră era rezervată anterior conturilor verificate ale politicienilor, personalităţilor celebre, jurnaliştilor şi altor persoane publice.

Dar o opţiune de abonament, deschisă oricui este pregătit să plătească, a fost lansată anul trecut pentru a ajuta Twitter să îşi crească veniturile, în timp ce Musk luptă pentru a păstra agenţii de publicitate.

La începutul lunii decembrie, Musk a adăugat că bifa albastră Basic a Twitter va avea jumătate din numărul de reclame, iar platforma de socializare va oferi un nivel mai înalt al serviciului, fără reclame, până anul viitor.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: