Umbrărescu, contestat de o firmă apropiată de președintele CJ Neamț Ionel Arsene pe Autostrada Bacău – Pașcani

Autostrada București Nord Lot 2 UMB asfaltare

Constructorul român UMB este contestat de firma Danlin XXL pe Autostrada Bacău – Pașcani, toate cele trei loturi fiind câștigate de firmele lui Dorinel Umbrărescu. Compania din județul Neamț, despre care presa locală a semnalat că ar fi apropiată de președintele CJ Neamț Ionel Arsene, a contestat și lotul 3 al Autostrăzii Ploiești – Buzău, iar contestația a fost admisă, în parte.

Pentru loturile dintre Bacău și Pașcani, ultima secțiune a Autostrăzii Moldovei A7 Ploiești – Pașcani, Compania de Drumuri l-a desemnat câștigător pe UMB pe 29 decembrie 2022, dar pe 4 ianuarie 2023, la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor au fost înregistrate contestații ale asocierii Danlin XXL-Intertranscom, asociere care a depus oferte pentru toate cele trei loturi ale secțiunii Bacău – Pașcani.

Joi dimineață, la ora redactării articolului, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice, contestațiile Danlin înregistrate la CNSC încă nu fuseseră afișate pentru a vedea exact solicitările Danlin.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Danlin XXL este o companie controlată de omul de afaceri Dan Amurăriţei, despre care presa locală a scris că este apropiat de președintele CJ Neamț Ionel Arsene. Compania a avut până acum 239 de contracte publice. Însă anul trecut valoarea contractelor sale a picat, la circa 400.000 lei, de la un maxim de 194 milioane lei în 2020, conform datelor Confidas consultate de Economedia.

G4Media scria anterior că mai multe firme controlate direct sau având legături cu Ginel Vlăsie și gruparea Arsene, printre care și Danlin XXL, câștigă licențe importante de exploatare a balastierelor.

Pe secțiunea Bacău – Pașcani, la intersecția cu Autostrada Unirii A8, este proiectat un nod rutier de tip turbion, adică o intersecție cu bretele de viteză pentru toate direcțiile. Pe traseu vor fi construite peste 100 de poduri, pasaje și structuri casetate, 9 noduri rutiere și 50 de spații de servicii prevăzute cu stații de încărcare pentru mașini electrice.

„Am finalizat desemnarea constructorilor pe toți cei 320 de km ai A7 (Ploiești – Pașcani), a căror construcție este finanțată prin PNRR! Constructorul român UMB Spedition a câștigat și ultimul lot al secțiunii Bacău – Pașcani. Lotul 3 (Mircești – Pașcani) are o lungime de 28 de km și trebuie finalizat în 30 de luni de la semnarea contractului. Suma de 1,76 miliarde de lei, fără TVA, asigurată prin PNRR, va fi folosită inclusiv pentru construcția a 38 de poduri și pasaje. Dacă în decurs de 10 zile nu vor fi depuse contestații putem începe procedurile pentru semnarea contractului. Toate cele 13 loturi finanțate prin PNRR ale Autostrăzii Moldova (A7), cu o lungime totală de 320 de km, au constructori desemnați”, anunța șeful CNAIR, Cristian Pistol, pe 29 decembrie, la desemnarea UMB pe ultimul lot al Autostrăzii Moldovei.

Pentru Lotul 1 (Săucești – Trifești), care are o lungime de 30,3 km și o valoare de construcție estimată la 2,04 miliarde de lei (fără TVA), au depus oferte 7 constructori și asocieri din Romania, Turcia și Ucraina.

Pentru Lotul 2 (Trifești – Gherăești) – cu o lungime de 18,99 km și o valoare estimată de 1,60 miliarde de lei (fără TVA) – au depus oferte 8 constructori și asocieri din România, Turcia și Ucraina.

Pentru Lotul 3 (Mircești – Pașcani) – cu o lungime de 28.09 km și o valoare estimată de 2,21 miliarde de lei (fără TVA) – au depus oferte 8 constructori și Asocieri din România, Turcia și Ucraina. Construcția acestei autostrăzi este finanțată prin PNRR și are o valoare totală estimată la 5,85 miliarde de lei (fără TVA). Perioada de execuție prevăzută în contract este de 30 de luni.

⦁ Lotul 1 (30,3 km): Săuceşti (jud. Bacău) – Trifeşti (jud. Neamţ)

1. AUTOMAGISTRAL PIVDEN (Ucraina)
2. Asocierea DANLIN XXL SRL – INTERTRANSCOM IMPEX SRL (Romania)
3. KOLIN INSAAT TURIZM SANAYI VE TICARET A.S. (Turcia)
4. MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S. (Turcia)
5. MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI (Turcia)
6. NUROL INSAAT VE TICARET A.S. (Turcia)
7. Asocierea SA&PE CONSTRUCT SRL – SPEDITION UMB SRL – TEHNOSTRADE SRL (Romania)

⦁ Lotul 2 (18,99 km): Trifeşti (jud. Neamţ) – Gherăeşti (jud. Neamţ)

1. Asocierea S.C. DANLIN XXL S.R.L. – S.C. INTERTRANSCOM IMPEX S.R.L. (Romania)
2. Asocierea S.C. SA & PE CONSTRUCT S.R.L. – S.C. SPEDITION UMB S.R.L. – S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. (Romania)
3. NUROL INŞAAT VE TICARET A.S. (Turcia)
4. IC IÇTAŞ INŞAAT SANAYI VE TICARET A.Ş. (Turcia)
5. Kolin Insaat Turizm Sanayi ve Ticaret A.S. (Turcia)
6. MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S. (Turcia)
7. MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI (Turcia)
8. AUTOMAGISTRAL PIVDEN (Ucraina)

⦁ Lotul 3 (28.09 km): Mirceşti (jud. Iaşi) – Paşcani (jud. Iaşi)

1. Asocierea S.C. DANLIN XXL S.R.L. – S.C. INTERTRANSCOM IMPEX S.R.L. (Romania)
2. Asocierea S.C. SA & PE CONSTRUCT S.R.L. – S.C. SPEDITION UMB S.R.L. – S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. (Romania)
3. NUROL INSAAT VE TICARET ANONIMA SIRKETI (Turcia)
4. IC ICTAS INSAAT SANA YI E TICARET A.S. (Turcia)
5. KOLIN INSAAT TURIZM SANAYI ve Tic.A.S (Turcia)
6. MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S. (Turcia)
7. MAPA INSAAT VE TICARET ANONIMA SIRKETI (Turcia)
8. AUTOMAGISTRAL PIVDEN (Ucraina).

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Arsene trebuia pus fundație la poduri, nu sa rămână im libertate și președinte cj. Tara preș

  2. Sosele nu stim sa facem, dar contestatii la greu…suntem campioni mondiali la asa ceva.
    P.S. Uitati-va putin ce firme mai participa la licitatiile de autostrazi in Romania si ne dam putin seama cam unde am ajuns si ce reprezentam.
    P.S.1. In trecut licitam sute de km de autostrada si nu reuseam sa le inchidem pentru ca companiile nu obtineau finantare?! Acum licitam cu metrul si tot nu este bine. Chiar suntem cei mai dobitoci din lumea aceasta la acest capitol?!

  3. Pai tov aresene vrea sa faca autostrada precum podul cu polistriren. Fir-ai a dreacu de comunist imputit…daca nu l-am pus in legatoare, acum face aere.

  4. Din ciclul ” pana unde merge nesimtirea” – cine naibii e firma aia de hogeac a lu’ Arsene? De când e mare constructor de autostrăzi srl – ul ala ???

  5. Pai ce experienta are danilin xxl???Arsene a reabilitat un pod cu 8 milioane și după câteva luni a căzut. Nu cred ca cei de la CNAIR vor fi asa de tâmpiți sa atribuie asemenea contract unei firme de partid care pana acum a avut numai contracte atribuite direct de către baronul Șosetă. Am văzut cum au făcut treaba firmele lui Șosețel pe Valea Muntelui.

  6. Pe unii ii mănâncă invidia. Este și cazul firmei Danlin.
    Să facă și Danlin lucrări de calitate cum a făcut dl UMBRĂRESCU.

  7. Nu-ti pierde timpul pretios in zadarÎn anii următori, toată lumea va vorbi despre realizările lui Danlin.

    • Mai BOGDANLINE, in lunile urmatoare(nu anii urmatori) vom vorbi despre crapaturile in asfalt ale soselelor facute de aceasta firma de smecheri!

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.