Retailerul Metro a adunat în ultimul an în platforma „Vis de antreprenor” zeci de povești reale despre curajul, determinarea și provocările antreprenorilor români din HoReCa și comerțul tradițional.
Platforma a devenit un spațiu în care proprietarii de afaceri au împărtășit experiențele lor reale – de la începuturile pline de speranță, la obstacolele întâlnite și lecțiile învățate pe parcurs.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Și Economedia a spus poveștile unora dintre acești antreprenori. De la românul care a adus gusturile exotice în farfuriile din Constanța, la povestea unei antreprenoare care a renunțat la cei 17 ani din Italia pentru a paria totul pe o afacere în România sau la bucătarul care a riscat toate economiile pentru a deveni antreprenor.
Antreprenorii au vorbit despre drumul lor de la vis la realitate, despre eforturile necesare pentru a-și transforma ideile în afaceri sustenabile și despre momentele în care au fost aproape să renunțe. Unii sunt români reveniți din diaspora sau au mizat pe dezvoltarea afacerilor locale.