Reckitt a raportat o creștere de peste 10% a vânzărilor de prezervative Durex în primul trimestru al anului 2021, comparativ cu acum un an. La începutul pandemiei de anul trecut, Reckitt a afirmat că oamenii întrețin raporturi sexuale mai rar pe timpul pandemiei, parțial din cauza unei „manifestări de anxietate”. În schimb, compania a declarat că vânzările Durex au crescut atunci când regulile de distanțare socială au fost relaxate în timpul verii.
Cererea pentru produse de sănătate a scăzut însă în general, deoarece mai puțini clienți s-au aprovizionat cu medicamente pentru răceală și gripă, dar vânzările pentru produse ca Lysol și Dettol au fost puternice pe măsură ce obiceiurile de igienă s-au îmbunătățit.
Vânzările de Dettol au avut o creștere puternică în India, care se confruntă în prezent cu o explozie a cazurilor de Covid, dar au scăzut în China.
Compania a raportat o scădere cu 16,4% a vânzărilor de produse de sănătate, cum ar fi produsele contra răcelii și gripei, cum ar fi Nurofen sau Strepsils. Reckitt a estimat că numărul cazurilor de gripă a scăzut cu până la 90%.
Sursa: BBC, The Times