Vânzările globale în restaurantele McDonald’s care sunt deschise de cel puțin un an au depășit așteptările Wall Street pentru al doilea trimestru din 2025, deoarece meniurile accesibile și promoțiile au atras clienți atenți la buget, care încearcă să-și maximizeze fiecare ban în acest context economic incert, potrivit Reuters.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Cererea puternică din Statele Unite și piețele internaționale a determinat o creștere de 3,8% a vânzărilor globale, peste așteptările inițiale de 2,4%. Profitul net ajustat s-a situat la 2,29 miliarde de dolari sau 3,19 dolari pe acțiune, în creștere cu 7% față de anul trecut, potrivit datelor compilate de Bursa de Valori din Londra. Acțiunile companiei cu sediul în Chicago, Illinois, au crescut cu aproximativ 3% în premarket.
Lanțurile de fast-food se confruntă cu o concurență tot mai intensă, pe măsură ce companii precum McDonald’s, Domino’s Pizza și Yum Brands, deținătorul Taco Bell, pun la dispoziție oferte de meniuri la prețuri avantajoase.
Pentru a stimula vânzările, McDonald’s a lansat în SUA, în aprilie, o ofertă de Happy Meal pe o perioadă limitată, atât pentru copii, cât și pentru adulți, legată de promovarea filmului „Minecraft”. În mai, a introdus permanent în meniu McCrispy Chicken Strips. Aceste promoții se adaugă ofertei de masă de 5 dolari și promoției „cumperi una, adaugi una pentru 1 dolar” lansate anul trecut.
Pentru al doilea trimestru, McDonald’s a depășit performanța categoriei mai largi a restaurantelor de tip fast-food, cu o creștere a vizitelor de 0,8% față de anul trecut, comparativ cu o scădere de 0,7% în sectorul QSR (quick-service restaurants-restaurante cu vânzare rapidă), potrivit datelor furnizate de firma de monitorizare a traficului Placer.ai.
Lansarea Snack Wraps pe 10 iulie a impulsionat vizitele în restaurantele din SUA la începutul celui de-al treilea trimestru, spune analistul Placer.ai, R.J. Hottovy.
Vânzările din restaurantele din SUA, cea mai mare piață a McDonald’s, au crescut cu 2,5%, comparativ cu o scădere de 0,7% în urmă cu un an, în timp ce vânzările din segmentul de afaceri în care restaurantele sunt operate de parteneri locali au crescut cu 5,6%, fiind conduse de Japonia, iar vânzările pe piețele internaționale au crescut cu 4%, datorită unei redresări a cererii în Marea Britanie, Canada și Franța.