Toate modelele Volkswagen viitoare vor avea comenzi fizice pentru cele mai importante funcții, a declarat șeful departamentului de design, Andreas Mindt, scrie Autocar UK.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Firma germană a fost criticată în ultimii ani pentru că a mutat multe dintre comenzile esențiale din automobilele sale de la butoane și cadrane fizice la ecranul tactil de infotainment. Volkswagen a introdus, de asemenea, „glisoare” haptice sub ecranul tactil pentru încălzire și volum și a început să utilizeze panouri haptice în locul butoanelor pentru comenzile montate pe volan.

Mai recent, firma a reintrodus butoanele fizice pe volan, iar Mindt a declarat că se angajează să reintroducă butoanele fizice, începând cu versiunea de serie a conceptului ID 2all care va sosi anul viitor.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

„De la ID 2all încolo, vom avea butoane fizice pentru cele mai importante cinci funcții – volumul, încălzirea pe fiecare parte a mașinii, ventilatoarele și lumina de avarie – sub ecran”, a declarat Mindt. „Acestea vor fi în fiecare mașină pe care o vom produce de acum înainte. Am înțeles acest lucru.

„Nu vom mai face niciodată, niciodată această greșeală. Pe volan, vom avea butoane fizice. Nu vom mai ghici. Există feedback, este real, iar oamenilor le place acest lucru. Sincer, este o mașină. Nu este un telefon: este o mașină”.

Mindt a declarat că VW va continua să ofere mașini cu ecrane tactile, în parte datorită noilor cerințe legale care, la fel ca în SUA, vor cere ca toate mașinile să aibă o cameră de mers înapoi.

„Există o mulțime de funcții pe care trebuie să le oferiți în anumite zone, astfel încât ecranul va fi mare și veți găsi o mulțime de conținut HMI [interfața om-mașină] în profunzimea sistemului”, a adăugat el. „Dar cele cinci lucruri principale vor fi întotdeauna pe primul strat fizic. Asta este foarte important”.