Volkswagen va înceta să mai vândă mașini cu motoare cu combustie internă în Europa până în 2035, deoarece va trece la vehicule electrice, a declarat sâmbătă un membru al consiliului de administrație. Această trecere va fi întârziată în Statele Unite și China, potrivit Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„În Europa, vom ieși din afacerea cu vehicule cu ardere internă între 2033 și 2035, iar în Statele Unite și China ceva mai târziu”, a declarat Klaus Zellmer, un membru al consiliului de administrație al Volkswagen, pentru ziarul Muenchner Merkur.

„În America de Sud și Africa va dura mult mai mult din cauza faptului că condițiile politice și de infrastructură lipsesc în continuare”, a afirmat el.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Întreaga flotă Volkswagen ar trebui să fie neutră în materie de CO2 până cel târziu în 2050, a declarat reprezentantul Volkswagen.

În Europa, mașinile electrice vor reprezenta 70% din totalul vânzărilor până în 2030, spune el.

Factorii de decizie politică din UE au forțat producătorii de automobile să stimuleze dezvoltarea tehnologiilor cu emisii reduse sau să facă față unor sancțiuni, dacă depășesc limitele emisiilor de CO2.