Franța și Europa au rămas mult în urmă în ceea ce privește vehiculele electrice, iar mulți oameni cred deja că va fi foarte dificil să se interzică vânzarea de mașini cu combustie până în 2035. Este adevărat, este posibil ca interdicția să fie amânată, deoarece va sufoca industria auto europeană.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Este o industrie-cheie care reprezintă 9 % din locurile de muncă. În ciuda calendarului impus de Uniunea Europeană, consumatorii francezi evită mașinile electrice, deoarece, spre deosebire de Norvegia, de exemplu, aici vehiculele sunt cu 30 % mai scumpe, iar rețeaua de reîncărcare este inadecvată. În consecință, vânzările sunt în scădere, cu 8 % în Europa la începutul anului 2024.

În ceea ce privește continuarea vânzării de mașini pe benzină, aceasta este poluantă și costisitoare pentru producători, deoarece UE îi penalizează acum. Aceasta ar putea costa 15 miliarde de euro până în 2025. În concluzie, mașinile electrice, în ciuda avantajelor lor, nu reușesc să convingă oamenii. În ceea ce privește motoarele cu combustie, acestea declanșează sancțiuni grele pentru producători. Este o fundătură.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Ca urmare, fabricile încetinesc producția. În Franța, producția de automobile a revenit la nivelul anilor 1960, în timp ce în Italia a scăzut cu o treime. Iar Volkswagen va închide uzine în Germania pentru prima dată în istoria sa de un secol.

Săptămâna trecută, ministrul industriei din Italia a solicitat o amânare a calendarului, alăturându-și vocea celei a majorității producătorilor. Dacă nu sunt ascultați, producătorii noștri vor fi reduși la a vinde mașini cu pedale, conchide analistul TF1 François Lenglet.