Vor fi constructorii de mașini în curând „reduși la a vinde mașini cu pedale”? (Analiză TF1)

Departamentul Montaj, masini, Dacia, autovehicule Sursă foto: Dacia

Franța și Europa au rămas mult în urmă în ceea ce privește vehiculele electrice, iar mulți oameni cred deja că va fi foarte dificil să se interzică vânzarea de mașini cu combustie până în 2035. Este adevărat, este posibil ca interdicția să fie amânată, deoarece va sufoca industria auto europeană.

Este o industrie-cheie care reprezintă 9 % din locurile de muncă. În ciuda calendarului impus de Uniunea Europeană, consumatorii francezi evită mașinile electrice, deoarece, spre deosebire de Norvegia, de exemplu, aici vehiculele sunt cu 30 % mai scumpe, iar rețeaua de reîncărcare este inadecvată. În consecință, vânzările sunt în scădere, cu 8 % în Europa la începutul anului 2024.

În ceea ce privește continuarea vânzării de mașini pe benzină, aceasta este poluantă și costisitoare pentru producători, deoarece UE îi penalizează acum. Aceasta ar putea costa 15 miliarde de euro până în 2025. În concluzie, mașinile electrice, în ciuda avantajelor lor, nu reușesc să convingă oamenii. În ceea ce privește motoarele cu combustie, acestea declanșează sancțiuni grele pentru producători. Este o fundătură.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Ca urmare, fabricile încetinesc producția. În Franța, producția de automobile a revenit la nivelul anilor 1960, în timp ce în Italia a scăzut cu o treime. Iar Volkswagen va închide uzine în Germania pentru prima dată în istoria sa de un secol.

Săptămâna trecută, ministrul industriei din Italia a solicitat o amânare a calendarului, alăturându-și vocea celei a majorității producătorilor. Dacă nu sunt ascultați, producătorii noștri vor fi reduși la a vinde mașini cu pedale, conchide analistul TF1 François Lenglet.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: