VW ar putea construi o decapotabilă electrică. Audi ia în considerare aceeași opțiune

volkswagen logo Sursa foto: Pixabay

Fabrica Volkswagen din Osnabrück are șanse să producă o decapotabilă electrică, așa cum a anunțat CEO-ul grupului Herbert Diess. Potrivit acestuia, nu numai marca Volkswagen, ci și Audi ia în considerare această posibilitate.

„Următoarea opțiune, desigur, trebuie să fie o decapotabilă electrică. Sunt considerații la Volkswagen, sunt considerații la Audi”, a spus șeful grupului, citat, fără a fi mai precis.

În această primăvară, Volkswagen însuși a luat în considerare public o decapotabilă bazată pe ID.3 și a publicat o schiță a acesteia.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

„Un ID.3 Cabrio ar fi cu adevărat atrăgător – electric și bucurându-se de natură cu plafonul în jos”, a spus VW la acea vreme. Cu acest experimant, VW a dorit să obțină feedback-ul clienților – care ar fi fost suficient de pozitiv pentru a aduce ID.3 Cabrio ca model de nișă similar cu T-Roc Cabrio.

Fabrica din Osnabrück aparține VW doar din 2009, când a fost preluată din patrimoniul de insolvență al furnizorului Wilhelm Karmann. Legătura dintre Karmann și VW a fost strânsă istoric; versiunile decapotabile ale Beetle și Golf, de exemplu, au fost construite acolo la comandă.

Ulterior, producătorul contractual, care s-a specializat în modele de nișă și serii mici, a întâmpinat dificultăți economice.

Volkswagen Osnabrück este condusă în continuare ca o subsidiară independentă a Volkswagen AG. În cadrul grupului, filiala este centrul de competență pentru producția decapotabilă și de serie mică. Ca atare, site-ul este în prezent considerat a fi subutilizat.

Următoarea rundă de planificare – consiliul de supraveghere se va reuni pe 9 decembrie – ar putea aduce claritate cu privire la un e-cabriolet.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: