Żabka, cel mai mare lanț de magazine de proximitate din Polonia, a făcut prima sa incursiune internațională prin deschiderea unui nou punct de vânzare în București, România, scrie Business Insider Polonia.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Această mișcare strategică marchează începutul expansiunii companiei în afara Poloniei, țară în care operează peste 10.000 de magazine.

Lansat la începutul lunii mai, noul magazin funcționează sub brandul „Froo” și se află în prezent într-o fază pilot, folosind o formulă „friends & family”, adresându-se exclusiv unui grup select de clienți de test. Acest lucru permite Żabka să își adapteze ofertele pentru a răspunde așteptărilor consumatorilor locali și să perfecționeze funcționalitățile magazinului înainte de o lansare mai amplă.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Planurile ambițioase ale Żabka includ deschiderea a 200 de magazine în România până la sfârșitul anului, în funcție de succesul fazei pilot.

Żabka s-a extins pe piața românească după ce a preluat la începutul acestui an o participație majoritară în compania locală de distribuție DRIM Daniel Distribuție FMCG – o afacere de familie cu o vechime de 30 de ani în valoare de 516,6 milioane de lei (103,8 milioane de euro).