Żabka, cel mai mare lanț de magazine de proximitate din Polonia, a făcut prima sa incursiune internațională prin deschiderea unui nou punct de vânzare în București, România, scrie Business Insider Polonia.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Această mișcare strategică marchează începutul expansiunii companiei în afara Poloniei, țară în care operează peste 10.000 de magazine.

Lansat la începutul lunii mai, noul magazin funcționează sub brandul „Froo” și se află în prezent într-o fază pilot, folosind o formulă „friends & family”, adresându-se exclusiv unui grup select de clienți de test. Acest lucru permite Żabka să își adapteze ofertele pentru a răspunde așteptărilor consumatorilor locali și să perfecționeze funcționalitățile magazinului înainte de o lansare mai amplă.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Planurile ambițioase ale Żabka includ deschiderea a 200 de magazine în România până la sfârșitul anului, în funcție de succesul fazei pilot.

Żabka s-a extins pe piața românească după ce a preluat la începutul acestui an o participație majoritară în compania locală de distribuție DRIM Daniel Distribuție FMCG – o afacere de familie cu o vechime de 30 de ani în valoare de 516,6 milioane de lei (103,8 milioane de euro).