Żabka, cel mai mare retailer de proximitate din Polonia, a deschis în București primul magazin din afara Poloniei

Froo Zabka Froo Zabka / Sursa foto: Twitter

Żabka, cel mai mare lanț de magazine de proximitate din Polonia, a făcut prima sa incursiune internațională prin deschiderea unui nou punct de vânzare în București, România, scrie Business Insider Polonia.

Această mișcare strategică marchează începutul expansiunii companiei în afara Poloniei, țară în care operează peste 10.000 de magazine.

Lansat la începutul lunii mai, noul magazin funcționează sub brandul „Froo” și se află în prezent într-o fază pilot, folosind o formulă „friends & family”, adresându-se exclusiv unui grup select de clienți de test. Acest lucru permite Żabka să își adapteze ofertele pentru a răspunde așteptărilor consumatorilor locali și să perfecționeze funcționalitățile magazinului înainte de o lansare mai amplă.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Planurile ambițioase ale Żabka includ deschiderea a 200 de magazine în România până la sfârșitul anului, în funcție de succesul fazei pilot.

Żabka s-a extins pe piața românească după ce a preluat la începutul acestui an o participație majoritară în compania locală de distribuție DRIM Daniel Distribuție FMCG – o afacere de familie cu o vechime de 30 de ani în valoare de 516,6 milioane de lei (103,8 milioane de euro).

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: