Żabka, cel mai mare lanț de magazine de proximitate din Polonia, a făcut prima sa incursiune internațională prin deschiderea unui nou punct de vânzare în București, România, scrie Business Insider Polonia.
Această mișcare strategică marchează începutul expansiunii companiei în afara Poloniei, țară în care operează peste 10.000 de magazine.
Lansat la începutul lunii mai, noul magazin funcționează sub brandul „Froo” și se află în prezent într-o fază pilot, folosind o formulă „friends & family”, adresându-se exclusiv unui grup select de clienți de test. Acest lucru permite Żabka să își adapteze ofertele pentru a răspunde așteptărilor consumatorilor locali și să perfecționeze funcționalitățile magazinului înainte de o lansare mai amplă.
Planurile ambițioase ale Żabka includ deschiderea a 200 de magazine în România până la sfârșitul anului, în funcție de succesul fazei pilot.
Żabka s-a extins pe piața românească după ce a preluat la începutul acestui an o participație majoritară în compania locală de distribuție DRIM Daniel Distribuție FMCG – o afacere de familie cu o vechime de 30 de ani în valoare de 516,6 milioane de lei (103,8 milioane de euro).