TCN, companie de tehnologie de call center bazată pe cloud pentru centre de contact și companii de outsourcing (BPO), a ales România pentru deschiderea primului său hub european, potrivit unui anunț al companiei.
Cu o experiență de peste 20 de ani în domeniu, compania oferă soluții de optimizare ridicată a operațiunilor de contact center, predictibilitate și flexibilitate ale nevoilor de business aflate în continuă evoluție, și sprijină eficientizarea costurilor clienților cu un procent de până la 30%, comparativ cu un contact center tradițional deservit doar de agenți.
„Am ales România ca punct de deschidere pentru primul nostru hub european luând în calcul potențialul țării, specializarea ridicată a oamenilor și promisiunea de a atrage cele mai bune talente din zonă, precum și faptul că România este un hub important în piața de contact center la nivel global. Cunoaștem îndeaproape potențialul oamenilor, având în vedere că echipa noastră de programatori este formată în proporție de 20% din români, inclusiv arhitectul-șef și dezvoltatorul principal al soluției”, a declarat Victor Marcu, business manager TCN Europe.
TCN este un furnizor global al platformei complete de call center bazată pe cloud pentru centre de contact, companii de outsourcing (BPO) și agenții de colectare. Înființată în 1999, TCN combina o înțelegere profundă a nevoilor actuale ale call centerelor cu o politică unică de compensare financiară – taxe minime lunare sau taxe de administrare soluție TCN – oferind o adaptivitate crescută și rapidă la nevoile de business într-o continuă evoluție.