Autoritatea Electorală își face o campanie de 400.000 de euro ca să diminueze „mica” corupție aferentă alegerilor

vot, urna, electoral Sursa foto: Pexels

Autoritatea Electorală Permanentă a scos la licitație în SICAP un contract de 2,1 milioane lei (circa 400.000 de euro) pentru realizarea unei campanii de informare și conștientizare în rândul alegătorilor prin promovarea în mass-media și social media a informațiilor privind aspectele de integritate, etică, anti-corupție și anti-mită specifice proceselor electorale.

În fundamentarea achiziției, AEP spune că această campanie ar vrea să creeze o cultură civică în rândul alegătorilor, autorităților publice, populației, în general, care să se opună „micii” corupții aferente procesului electoral.

Campania este finanțată din bani europeni, Fondul Social European, Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020, Axa Prioritară Administrație publică și sistem judiciar accesibile și transparente.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

„În vederea realizării campaniei de comunicare, operatorul economic va trebui să presteze/livreze următoarele: 1. Strategia campaniei de informare și conștientizare; 2. Creația și producția a 2 spoturi video; 3. Creația și producția a 4 spoturi audio; 4. Media plan care să conțină difuzare și promovare TV pe durata a 5 luni și difuzare și promovare radio pe durata a 5 luni; 5. Promovare în mediul online: creație, producție, afișare și promovare de bannere web animate; 6. Campanie de promovare în mediul online prin social media”, este ceea ce va trebui să presteze firma desemnată câștigătoare a contractului.

Întreaga campanie se va întinde pe 6 luni, adică, presupunând că nu vor exista contestații, până la sfârșitul acestui an, ca să pregătească anul electoral 2024, când vin alegeri europarlamentare, alegeri locale, alegeri generale și prezidențiale.

Ofertele se deschid în 22 mai, departajarea lor se face în funcție de preț și de componenta tehnică.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: