Netflix a pierdut 1 milion de utilizatori în Spania după ce a interzis partajarea parolelor/ Compania spune că scăderea este temporară, înainte ca utilizatorii să obțină conturi proprii

netflix, tv Sursa foto: Pexels

Serviciul de streaming video Netflix a pierdut mai mult de un milion de utilizatori în Spania în primele trei luni ale anului 2023, potrivit grupului de cercetare de piață Kantar, un semn că măsurile drastice luate privind partajarea parolelor ar putea avea efecte negative, scrie Bloomberg.

La începutul lunii februarie, Spania a devenit una dintre primele piețe ale Netflix care a introdus o taxă lunară pentru utilizatorii care și-au partajat datele de conectare cu o altă gospodărie și măsuri tehnice pentru a detecta o astfel de partajare. Măsura a fost legată de o scădere a numărului de utilizatori cu peste un milion, dintre care două treimi foloseau parola altcuiva, potrivit cercetării Kantar, care se bazează pe sondaje privind obiceiurile de streaming ale gospodăriilor.

“Este clar că această scădere abruptă se datorează acestor măsuri”, a declarat Dominic Sunnebo, director global insight la divizia Worldpanel a Kantar, adăugând că pierderea unui milion de utilizatori, chiar dacă majoritatea nu erau abonați plătitori, ar fi o lovitură pentru Netflix în ceea ce privește recomandarea din gură în gură pentru emisiunile și serviciul său.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Anulările de abonamente în primul trimestru s-au triplat față de perioada precedentă, potrivit cercetării Kantar. Dintre toți abonații Netflix rămași în Spania, o zecime au declarat că intenționează să se renunțe la abonament în al doilea trimestru.

Abonații spanioli sunt taxați cu 5,99 euro pe lună pentru a adăuga membri din afara gospodăriei lor. O taxă similară a fost introdusă în Portugalia, Canada și Noua Zeelandă, după ce a fost lansată în mai multe țări din America Latină.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

“Observăm o reacție de anulare pe fiecare piață atunci când anunțăm vestea”, a declarat Netflix în comunicatul privind rezultatele din primul trimestru, pe 18 aprilie, așteptându-se ca scăderea să fie de moment înainte ca utilizatorii care nu au plătit să înceapă să se înscrie pentru propriile conturi.

“În Canada, baza noastră de membri plătiți este acum mai mare decât înainte de lansarea partajării plătite, iar creșterea veniturilor s-a accelerat și crește acum mai rapid decât în SUA”, a precizat Netflix.

La nivel global, peste 100 de milioane de persoane folosesc un cont pentru care nu plătesc, potrivit Netflix. Compania nu a a prezentat cifrele defalcate în funcție de țară.

Săptămâna trecută, Netflix a ratat așteptările privind numărul de noi abonați în primul trimestru, dar compania a declarat că planul de control al parolelor și o versiune de streaming mai ieftină cu reclame vor accelera creșterea în a doua jumătate a anului 2023.

Investiția Netflix în conținutul în limba spaniolă pare să dea roade. În primele trei luni din 2023, două dintre cele mai vizionate cinci seriale din Spania erau disponibile pentru streaming pe Netflix, potrivit Kantar. Compania a deschis primul său centru de producție european la Madrid în 2019, centru care și-a dublat dimensiunea până la sfârșitul anului trecut.