VIDEO Autostrada Transilvania: Lotul Nușfalău – Suplacu de Barcău unde lucrează turcii de la Nurol a ajuns la 75%. Lotul de 14 kilometri nu se leagă cu niciun alt tronson deschis de pe A3

Autostrada Transilvania Lot NUROL

Lotul Nușfalău – Suplacu de Barcău de pe Autostrada Transilvania a ajuns la 75% execuție, iar pe șantier constructorul Nurol (Turcia) lucrează cu peste 400 de drumari și aproape 200 de utilaje, anunță Compania de Drumuri după verificări. Lotul Nurol are o lungime de 14 kilometri și ar putea fi deschis la vară dacă se asigură conexiunea provizorie cu Drumul Național 19 B lângă Porț, la sud de Suplacu de Barcău. Practic, Lotul Nușfalău – Suplacu de Barcău nu are conexiune cu niciun alt tronson deschis sau în lucru al Autostrăzii Transilvania.

„Echipa de experți din cadrul CNAIR a verificat astăzi stadiul lucrărilor și mobilizarea antreprenorului pe șantierul secțiunii Nușfalău – Suplacu de Barcău. În șantier sunt mobilizați un număr de 439 de muncitori și 184 de utilaje. Din cauza vremii nefavorabile din ultima perioadă nu se pot executa lucrări de terasamente. Stadiul fizic: 75,53%; Data începerii lucrărilor: 01.02.2021; Termen deschidere: 2023”, a transmis CNAIR.

Imagini de pe șantier au fost publicate pe contul YouTune „Marin Marian”:




Cu lotul Nurol de pe A3, România ar putea atinge la vară borna de 1.000 de kilometri de Autostradă și Drum Expres, a transmis și Asociația Pro Infrastructură.

„Este perfect fezabil ca în aproximativ 75 de zile turcii de la Nurol să fie pregătiți pentru inaugurarea celor 13,55 kilometri dacă se vor mobiliza foarte bine cu finisajele: asfalt, parapete, marcaje, garduri protecție. Cu siguranță rămân mărunțișuri de terminat în afara părții carosabile până spre sfârșitul verii, dar circulația poate fi deschisă la final de iunie sau cel târziu început de iulie DACĂ și CNAIR își va face URGENT treaba și va rezolva birocrația necesară pentru execuția soluției provizorii de conectare cu DN19B lângă Porț, la sud de Suplacu de Barcău. Altfel, putem ajunge în situația penibilă de a atinge 1000 kilometri de autostradă și drum expres… cu un muzeu! Adică un tronson bun de circulat care nu poate fi folosit de șoferi deoarece nu are conexiune cu infrastructura existentă. În prezent, România are în exploatare aproape 955 km de autostradă și alți aproape 40 km de drum expres veritabil”, afirmă API.

Comentarii

  1. Inaugurarea acestui lot va fi o palmă mult mai clară pe obrazul Ministerului Transporturilor decât metrul de autostrada făcut la mişto de patronul lanţului Spartan. Practic, e vorba de un metru de autostrada cu scop strict decorativ, făcut de un privat pe terenul lui, față de 14 km de autostradă, din bani publici şi fonduri UE, cu scop la fel de decorativ.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *