YouTube testează la nivel intern un produs pentru jocuri online, potrivit unui e-mail trimis angajaţilor companiei-mamă Google, preluat de Wall Street Journal, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Compania şi-a invitat angajaţii să înceapă testarea noului produs YouTube, numit ”Playables”, se arată în articol, care arată că jocurile disponibile pentru testare includ titluri precum jocul arcade Stack Bounce.

Jocurile pot fi jucate pe site-ul YouTube pe browsere web sau prin intermediul dispozitivelor care rulează sistemele mobile Android al Google şi iOS al Apple.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Un purtător de cuvânt al YouTube a declarat Reuters că jocurile au fost de multă vreme un punct de interes, adăugând că compania experimentează cu noi funcţii şi nu are ”nimic de anunţat în acest moment”.

Găzduirea de jocuri online pe YouTube, care este un loc popular pentru utilizatori pentru a transmite în flux jocuri şi a viziona filmări ale jocurilor transmise în direct, face parte din eforturile CEO-ului Neal Mohan de implicare în noi domenii de creştere, pe fondul încetinirii cheltuielilor pentru publicitate, potrivit WSJ.