YouTube testează un produs pentru jocuri online

youtube sursa foto: unsplash.com

YouTube testează la nivel intern un produs pentru jocuri online, potrivit unui e-mail trimis angajaţilor companiei-mamă Google, preluat de Wall Street Journal, transmite News.ro.

Compania şi-a invitat angajaţii să înceapă testarea noului produs YouTube, numit ”Playables”, se arată în articol, care arată că jocurile disponibile pentru testare includ titluri precum jocul arcade Stack Bounce.

Jocurile pot fi jucate pe site-ul YouTube pe browsere web sau prin intermediul dispozitivelor care rulează sistemele mobile Android al Google şi iOS al Apple.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Un purtător de cuvânt al YouTube a declarat Reuters că jocurile au fost de multă vreme un punct de interes, adăugând că compania experimentează cu noi funcţii şi nu are ”nimic de anunţat în acest moment”.

Găzduirea de jocuri online pe YouTube, care este un loc popular pentru utilizatori pentru a transmite în flux jocuri şi a viziona filmări ale jocurilor transmise în direct, face parte din eforturile CEO-ului Neal Mohan de implicare în noi domenii de creştere, pe fondul încetinirii cheltuielilor pentru publicitate, potrivit WSJ.