Varianta ocolitoare Azuga – Bușteni, scoasă la licitație

Reparaţii Pod Azuga Sursa foto: CNAIR

Consiliul Județean Prahova a scos la licitație în SICAP un contract de 604 milioane lei pentru construcția variantei ocolitoare Azuga – Bușteni, un segment de 9 kilometri care să facă descărcarea din A3 și care este finanțat prin POR 2021 – 2027. Aici apar, de obicei, cele mai multe ambuteiaje în drumul dinspre București pe Valea Prahovei. De altfel, acest lucru îl spune și CJ Prahova, în motivarea achiziției, precizând că această variantă ocolitoare ar reduce considerabil timpul de deplasare către munte, dincolo de dezvoltarea urbanistică locală.

Lucrările presupun construcția părții carosabile, 1 semitunel, 1 viaduct, 11 poduri peste râul Prahova, 2 pasaje subterane, 2 pasaje supraterane, intersecții simple cu străzile locale și giratorii la intersecția cu DN1, lucrări de apărări de maluri, terasamente și de consolidare versanți.

„Traseul propus pentru varianta ocolitoare are lungime totală de 9,434 km astfel: Segmentul I – Lungime: 1,600 Km; Localizare: extravilan, început segment: km 0+000 (intersecție cu breteaua de descărcare a autostrăzii A3 între Sinaia şi Poiana Ţapului – DN1, km. 127+600); Acest segment va avea un traseu adiacent DN1, separat de acesta printr-o zonă mediană pe care se va amplasa parapet tip NewJersey. De la darea în folosință a acestui segment se recomandă reconfigurarea fluxurilor de trafic, în așa fel încât să fie câte două benzi pe fiecare sens. Segmentul II – Lungime: 5,130 Km; Localizare: intravilan Bușteni, început segment: km 1+630 (ieşire din DN1, km. 128+300 prin dreapta), final segment: km 6+760 (ieşire din DN1, km. 133+500 prin dreapta);. Segmentul III – Lungime: 0,520 Km; Localizare: extravilan, începe la intersecția cu breteaua de descărcare a autostrăzii A3 între Buşteni şi Azuga – DN1, km. 133+550 prin dreapta; Acest segment va avea un traseu adiacent DN1, separat de acesta printr-o zonă mediană pe care se va amplasa parapet tip NewJersey. De la darea în folosință a acestui segment se recomandă reconfigurarea fluxurilor de trafic, în așa fel încât să fie câte două benzi pe fiecare sens. Segmentul IV – Lungime: 2,184 Km; Localizare: intravilan Azuga, început segment: km 7+250 (ieşire din DN1, km. 134+050 prin dreapta), final segment: km 9+434 (ieşire din DN1, km. 136+100 prin stânga)”, este descrierea detaliată a proiectului.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Contractul este pe 36 de luni, din care 6 luni proiectare iar execuția propriu-zisă, 30 de luni.

Ofertele se deschid în 31 iunie, departajarea lor se face în funcție de preț și de experiența echipei de proiect.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.